Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[PHP] .wav omzetten naar .mp3

Pagina: 1
Acties:
  • 266 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mede-tweakers,

Na een hoop gegoogle kom ik er alsnog niet uit. Ik ben bezig met een project om .wav bestanden om te zetten naar .mp3 echter is mijn vraag. Hoe kan je dmv PHP een WAV omzetten naar MP3? is dat door middel van een externe plugin? een exe die je misschien moet oproepen met parameter's? of zjin er andere methodes?

Dan heb ik ook nog een 2e vraag. Ik heb een AJAX/javascript functie die een request doet naar een PHP bestand waar het volgende in staat:

PHP:
1
2
3
$data = file_get_contents($_GET['OLD']);
$data = file_put_contents($_GET['NEW'], $data);
if($data){ echo 'Y'; } else { echo 'F'; }

Nu zou ik graag willen dat het een aantal procent word weergegeven, Maar de ajax functie geeft niet de al halfgeladen pagina terug, Alleen wanneer het klaar is met laden van een pagina.

Verwijderd

Ik gebruik altijd ffmpeg. Is gewoon een binary die je met apt-get, aptitude of pkg_add kan installeren.

Gewoon met www.php.net/exec ffmpeg aanroepen.

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:23

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Wat was er nou niet duidelijk aan NMe in "[PHP] Verschil tussen 'var $test = false..." ? Dat gehelpdesk wordt vervelend. We zijn hier niet om je bij elke scheet te helpen.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Dit topic is gesloten.