Ik heb sinds kort een probleem met men LaCie IamaKey 4GB USB stick.
Ik heb deze gebruikt voor men werk, om beelden van een bewakingscamera te kopieren.
Echter moest hiervoor de stick geformateerd worden door het bewakingssysteem.
Allemaal goed en wel, maar nu wil mijn stick dus terug gebruiken voor mezelf en kom ik op het volgende probleem:

De stick is gepartitioneerd in 4 partities van 1 GB. De eerste is actief, en stond in FAT. Deze kan ik ook formatteren, vandaar de FAT32 aanduiding.
De 4 overige partities krijg ik echter niets van gedaan.
Zo wil ik dat men stick terug als 4 GB gebruik wordt in 1 partitie.
Ik zal waarschijnlijk weer wat domd over het hoofd zien, maar ik raak er maar niet aan uit.
Iemand die me hierbij even kan helpen om er terug één 4GB partitie van te maken ?
Ik heb deze gebruikt voor men werk, om beelden van een bewakingscamera te kopieren.
Echter moest hiervoor de stick geformateerd worden door het bewakingssysteem.
Allemaal goed en wel, maar nu wil mijn stick dus terug gebruiken voor mezelf en kom ik op het volgende probleem:

De stick is gepartitioneerd in 4 partities van 1 GB. De eerste is actief, en stond in FAT. Deze kan ik ook formatteren, vandaar de FAT32 aanduiding.
De 4 overige partities krijg ik echter niets van gedaan.
Zo wil ik dat men stick terug als 4 GB gebruik wordt in 1 partitie.
Ik zal waarschijnlijk weer wat domd over het hoofd zien, maar ik raak er maar niet aan uit.
Iemand die me hierbij even kan helpen om er terug één 4GB partitie van te maken ?
Een beetje verlies heb je altijd...