Ik kan mij namelijk herrinneren uit een ver verleden dat iemand zei dat lang niet alle (spel)software AMD ondersteunt...zal bijv. mijn HL-Counterstrike en Red alert 2 gewoon goed draaien op mijn AMD 900 thunderbird die ik over een week thuisgestuurd krijg...en zijn er spellen die NIET draaien?
Volgens mij is er niets (kwa spellen) dat niet draait op een AMD 900....
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
...ik bedoel niet qua kloksnelheid. maar qua merk AMD op zich...zijn er spellen die alleen met Pentiums draaien en niet met AMD...Op maandag 12 maart 2001 20:21 schreef Marv het volgende:
Volgens mij is er niets (kwa spellen) dat niet draait op een AMD 900....
Aan de snelheid zal het inderdaad niet liggen
AMD of Intel maakt niets uit joh! Tsja als het nou een ding was met 200 mhz, dan zou het een ander verhaal zijn, maar op die snelheid zou je met een Intel net zo weinig kunnen!
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Dat was dus wat ik wilde zeggenOp maandag 12 maart 2001 20:29 schreef Captain Pervert het volgende:
AMD of Intel maakt niets uit joh!
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
neeen zijn er spellen die NIET draaien
Jawel.
Er waren vroegere enkele games die alleen wilde lopen een Intel Pentium. Daar piste ik met mijn IBM 6x86/150 dus mooi naast. Daar kwamen ook snel patches voor uit dat die idioterie uit de wereld geholpen werd. 1 van de games die ik zo snel kan herinneren was volgens mij de SEGA conversie van Sonic. Was overigens geen bijster bijzonder spel op de PC (gemiste kans). net zoals veel SEGA PC games.
Maar goed, dat is ook *TIG* jaar geleden. Anyway Ik heb zelf een AMD TB900@1Ghz.. en er is geen game wat er niet op loopt.. en ze lopen allemaal nog lekker hard ook..
Er waren vroegere enkele games die alleen wilde lopen een Intel Pentium. Daar piste ik met mijn IBM 6x86/150 dus mooi naast. Daar kwamen ook snel patches voor uit dat die idioterie uit de wereld geholpen werd. 1 van de games die ik zo snel kan herinneren was volgens mij de SEGA conversie van Sonic. Was overigens geen bijster bijzonder spel op de PC (gemiste kans). net zoals veel SEGA PC games.
Maar goed, dat is ook *TIG* jaar geleden. Anyway Ik heb zelf een AMD TB900@1Ghz.. en er is geen game wat er niet op loopt.. en ze lopen allemaal nog lekker hard ook..
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Pagina: 1