[FTP tool] Alleen overschrijven nieuwe bestanden

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Daros
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:11
Wanneer ik een PHP applicatie ga uitdaten doe ik dit nog steeds in Windows.

Wanneer je namelijk in Flow of Transmit zegt dat hij een map moet overschrijven is het normaal in filezilla in windows dat hij alleen de bestaande bestanden in die map aanpast. In OSX word de map gewist en opnieuw aangemaakt.

Is deze functie er ook in Transmit of Flow?
In beide heb ik nu al een aantal keer met het updaten dat ik daarna de overige bestanden kwijt ben.
Je hebt wel een Merge functie maar die gaat PHP bestanden internet ook mergen, dit gaat dan niet werken.

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 20:22

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

In OSX is overschrijven > overschrijven zonder te kijken naar inhoud. "Merge" is samenvoegen van folders door te kijken naar inhoud. Dus toch merge gebruiken? Ik snap je laatste zin niet helemaal?

• Daros
kaassouffle schreef op donderdag 09 september 2010 @ 21:29:
In OSX is overschrijven > overschrijven zonder te kijken naar inhoud. "Merge" is samenvoegen van folders door te kijken naar inhoud. Dus toch merge gebruiken? Ik snap je laatste zin niet helemaal?
Merge zorgt ervoor dat hij de bestaande PHP bestanden gaat samenvoegen, hierdoor krijg je dus corrupte PHP bestanden.

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 20:22

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Als je via Transmit een folder 'merged' ?

• Daros
kaassouffle schreef op donderdag 09 september 2010 @ 21:59:
Als je via Transmit een folder 'merged' ?
Ja, heb dit een keer gehad, daarna niet meer geprobeerd om dit probleem weer voor te zijn.