Allereerst mijn excuses als dit niet het aangewezen subforum is, het lijkt mij geen stuffis generalis onderwerp en diegene die hier verstand van kunnen hebben zullen waarschijnlijk op deze plek lezen.
Vandaag ben ik nogal geschrokken. Ik heb vanuit mijn bedrijf een e-mail verzonden naar een leverancier en deze e-mail is teruggekomen met een delivery failure.
Voor de grap heb ik deze delivery failure even bekeken en zag daar een naam staan die me bekend voorkwam, namelijk de naam van de BV van een van onze concurrenten. Omdat ik en het emailverkeer tussen mijn leverancier helemaal NIETS te maken heeft met deze concurren denk ik dat mijn mail wordt afgevangen en dat ik nu die naam kan zien omdat ie toevallig gebounced is.
Hier de bovenkant van de delivery failure waar ik voor de zekerheid een aantal gegevens aanpas, ik wil even geen namen noemen:
Vandaag ben ik nogal geschrokken. Ik heb vanuit mijn bedrijf een e-mail verzonden naar een leverancier en deze e-mail is teruggekomen met een delivery failure.
Voor de grap heb ik deze delivery failure even bekeken en zag daar een naam staan die me bekend voorkwam, namelijk de naam van de BV van een van onze concurrenten. Omdat ik en het emailverkeer tussen mijn leverancier helemaal NIETS te maken heeft met deze concurren denk ik dat mijn mail wordt afgevangen en dat ik nu die naam kan zien omdat ie toevallig gebounced is.
Hier de bovenkant van de delivery failure waar ik voor de zekerheid een aantal gegevens aanpas, ik wil even geen namen noemen:
Kan iemand me hier mee helpen. Als het zo is dat mijn mail wordt afgetapt dan heb ik hier letterlijk de naam van zijn bedrijf in de mail.....This message was created automatically by mail delivery software.
A message that you sent could not be delivered to one or more of its recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:
info@mijnleverancier.nl
local delivery failed
------ This is a copy of the message, including all the headers. ------
Return-path: <info@mijnbedrijf.nl>
Received: from outmailxxxxxx.authsmtp.com ([xx.xx.148.95])
by MIJNCONCURRENT.xxonline.nl with esmtp (Exim 4.67) (envelope-from <info@mijnbedrijf.nl>)
id 1OtghL-0003qY-Ja
for info@mijnleverancier.nl; Thu, 09 Sep 2010 14:58:23 +0200
Received: from mail-xxxx.authsmtp.com (mail-xxxx.authsmtp.com [xx.xx.128.33])
by punt8.authsmtp.com (8.xx.2/8.14.2/Kp) with ESMTP id o89EtFEP034796
for <info@mijnleverancier.nl>; Thu, 9 Sep 2010 15:55:15 +0100 (BST)
Received: from laptopnaam (xx-xx.bbned.dsl.internl.net [xx.xx.xx.32])
(authenticated bits=0)
by mail.authsmtp.com (8.xx.2/8.14.2) with ESMTP id o89EtEtH038779
for <info@mijnleverancier.nl>; Thu, 9 Sep 2010 15:55:15 +0100 (BST)
Mijn specs; Arm 47cm | Benchpress 175kg | Shotput 16,99m | BW 125kg