[edit]
DrJ wa me net voor
Verwijderd
Verwijderd
Beetje omslachtig,... 1mm dik plaatstaal frezenOp maandag 12 maart 2001 20:27 schreef Juggernaut het volgende:
naar een mts gaan met metaalbewerking ofzo...gewoon vragen of ze er een gat in willen frezen...compu gestuurd uiteraard, perfect rond, heb ik ook gedaan..
Verwijderd
Verwijderd
Decoupeer lastig? - NEEOp maandag 12 maart 2001 21:47 schreef Juggernaut het volgende:
niet als je perfecte gaten en/of vormen wil hebben, decoupeerzaag is best lastig..en je moet je plaat goed beschermen..
Plaat goed beschermen - Kwestie van afplakken met tasycrap en klaar.
Tjah en perfect rond. En al was ie niet perfect rond, liever een gat dat zelf gemaakt is dan door machine. Maarja dat is imo.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Ja, maar dat bedien je zelf, en daar heb je dus zelfvoldoening van. Je kan dan trots op jezelf zijn...:) (ietsje overdreven, maar ach..)Op maandag 12 maart 2001 23:20 schreef d_maniac het volgende:
je decoupeerzaag is toch ook een machine
Dan krijg je alleen niet helemaal mooie ronde gaten, maar het resultaat mag er zijn
pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Verwijderd
Nah ik ga vandaag verder met de decoupeerzaag, gisteravond toch maar ff de goede mesjes gehaald (paps thanks voor het lenen maar er zat nog een houtmesje in
Verwijderd
Een maat van me werkt als LaserEngineer, hij heeft al toegezegd dat hij ELKE Autocad file in zn laser-cut-apparaat kan stoppen en dit dan zeer precies en zonder bramen kan laten uitsnijden !!
Mochten er meerdere personen met interesse zijn, meel me dan maar even !
Greetz
ijzerzaagje offcourse.Op dinsdag 13 maart 2001 08:50 schreef Escobar het volgende:
Moet ik dan nog een speciaal zaagje in mijn decoupeerzaag? Het klinkt in ieder geval al goed!
ennuh doe het in happen, want je krijgt de decoupeerzaag toch niet in 1 keer rond. gewoon elke keer kleine stukjes en dat werkt dan..
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
dat zorgt ervoor dat 't niet dichtsmelt...
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
zo'n boortje met een getande ring eromheen weet je wel!
Altijd mooi rond en een vaste maat
Verwijderd
Zo'n figuurzaag in metaal weet idd niet echt wat rechtdoor isOp dinsdag 13 maart 2001 12:04 schreef Daniel304 het volgende:
Heb een groot gat zitten zagen in mijn desktop case simpel met een figuurzaagje werkte perfect je moet alleen wat geduld hebben en een goed gevoel hebben voor wat rechtdoor is met zo'n ding !!!
Nou ik heb inmiddels al een windowtje in mijn kast, weet niet hoe het met de topicstarter staat!?