Toon posts:

Anti-Allergeen bedgoed, waar goed(koop) te krijgen?

Pagina: 1
Acties:
  • 177 views

Verwijderd

Topicstarter
Hai,

Aangezien ik over een aantal maanden zo goed als zeker ga verhuizen wordt het ook weer eens tijd voor een nieuw bed: en dus een nieuwe matras (ik ga van 1 pp naar 1,5/2 pp). Dat is ook een ideaal moment om eens te beginnen met een anti-allergeen set. Maar goed: waar vind je die? Niet bij de Ikea in de webshop.

Als ik Google kom ik allerlei internet-winkeltjes tegen die door kleine zelfstandigen worden gerund. Het liefst schaf ik een set gewoon bij een grotere toko aan. Googlen schiet dus niet op.

Wie heeft er al eens eerder een anti-allergeen set (matrashoes, dekbedhoes, kussenhoes) aanschaft, hoeveel was je ongeveer kwijt, en waar heb je die gekocht?

Aangezien verhuizen al duur genoeg is en ik er geen ervaring heb met zulke hoezen lijkt me een basic setje goed genoeg om mee te beginnen. Of is de kwaliteit daarvan te slecht (snel scheuren oid) ?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2010 18:23 ]

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:24

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Op zich kunnen "waar koop ik dat" vragen wel in het Shopping Forum, op een paar voorwaarden:

- Voldoende eigen inzet
- Doelgroep gerelateerde producten
- Geen discussie over de producten an sich

In dit geval wil ik je dan ook graag verwijzen naar waar koop je dat? in de Huiskamer. Als dat niet serieus genoeg is voor je en je ook wilt discussieren over de producten zelf, neem dan even contact op met de SG mods om te vragen of een dergelijk topic daar kans van slagen heeft :)

Edit: bij nader inzien kan je toch niet in de HK.

[ Voor 5% gewijzigd door Orion84 op 09-09-2010 19:50 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Dit topic is gesloten.