Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 3 AVI files van ongeveer 10 mb groot, 1280 x 720, daarnaast ook een 4tal gif files ook vandezelfde grootte. Deze heb ik met movie maker aan elkaar geplakt, leuk filmpje van gemaakt, maar met het exporteren gaat het mis. Hij maakt de export, echter het video gedeelte is gehalveerd. ik zie een groene balk voor de helft, andere helft heeft wel gewoon beeld (niet in juiste format)

Waar kan het aan liggen? originele AVI bestanden of aan de output file? (heb op diverse manieren de output gedaan, telkens met het zelfde resultaat)

• frostraver
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-04-2023
Dit zal waarschijnlijk liggen aan een van de instellingen van Movie Maker. Ik zou dit programma eigenlijk in het algemeen niet aanbevelen. Je kan misschien eens kijken naar de setup van de output file zelf. Bijvoorbeeld: als je export naar .avi kijk dan eens naar de instelling van de avi (de compressie, grootte,...)

Als je meer wilt filmpjes maken beveel ik Adobe Premiere Pro aan of Adobe After Effects

Ik hoop dat je hiermee geholpen bent.

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-10 11:50

Caveman

whahoehaha

Mja, wat meer info is wel handig:
Codec van de avi (avi kan van alles zijn), OS, misschien een screenshot van het resultaat, naar wat probeer je te exporteren, heb je al een ander pakket geprobeerd (er zijn nog best wel ander gratis mogelijkheden) ?

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !