Vernis? + pics case

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:25
Ik heb vandaag mijn case gespoten, hoe kan je dit het beste afwerken? Zelf denk ik met vernis, aangezien als je er echt met je nagel tegenaan gaat zitten vroeten, je het eraf kan krabben..

Kan je dit ook kopen in een spuitbus?? En waar kan je het kopen, of hebben jullie misschien nog alternatieven.

Hier de pics:
http://members.rott.chello.nl/ahurkmans/comp.jpg
http://members.rott.chello.nl/ahurkmans/rooster.jpg
http://members.rott.chello.nl/ahurkmans/key.jpg

heb ze expres niet met [img] gedaan omdat het anders een beetje langzaam gaat worden.

| I've got permission to color outside the lines |

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:17

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Spuitbusje blanke lak?

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• BenJoep
Gewoon bij de gamma te koop??? En hoe noemen ze dit???

Heb het al gevraagt aan zo'n beunhaas bij de Gamma maar die kon me niet helpen.. Wat een rukkers.. |:(

Verwijderd

gewoon blanke lak...

• ReseTTim
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

Op maandag 12 maart 2001 20:16 schreef Genotix het volgende:
Ik heb vandaag mijn case gespoten, hoe kan je dit het beste afwerken? Zelf denk ik met vernis, aangezien als je er echt met je nagel tegenaan gaat zitten vroeten, je het eraf kan krabben..

Kan je dit ook kopen in een spuitbus?? En waar kan je het kopen, of hebben jullie misschien nog alternatieven.

Hier de pics:
http://members.rott.chello.nl/ahurkmans/comp.jpg
http://members.rott.chello.nl/ahurkmans/rooster.jpg
http://members.rott.chello.nl/ahurkmans/key.jpg

heb ze expres niet met [img] gedaan omdat het anders een beetje langzaam gaat worden.
so nu kan je makkelijk de foto;s bekijken

ik had het net ff gelinkt maar kzag dat die foto 1600 x 1200 waren dus d8 ik laat maar zitten.

nice casemod btw

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• BenJoep
Jullie zijn wel lekker snel moet ik zeggen, owke dan gaan we morgen een bussie blanke lak halen..
>:)
Misschien nog wel leuk om bij mijn zussie in haar haarlak te doen.. :) ;)

• Demo
  • Laatst online: 17:17

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Op maandag 12 maart 2001 20:25 schreef Genotix het volgende:
Jullie zijn wel lekker snel moet ik zeggen, owke dan gaan we morgen een bussie blanke lak halen..
>:)
Misschien nog wel leuk om bij mijn zussie in haar haarlak te doen.. :) ;)
Hehehe blijft dr haar iig een paar dagen in model zitten...

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• BenJoep
Is het trouwens normaal dat het je het eraf kan krabben??? Vind het nogal vaag namelijk..

• dfr0st
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-08 20:35

dfr0st

Geel is mooier

je hebt niet goed gespoten je kunt nog microsoft lezen op je toetsenbord en dat kan natuurlijk niet

-

Verwijderd

Op maandag 12 maart 2001 20:32 schreef Genotix het volgende:
Is het trouwens normaal dat het je het eraf kan krabben??? Vind het nogal vaag namelijk..
Als je vandaag pas hebt gespoten, zeker meerdere lagen, dan is het echt niet dezelfde dag al droog, en uitgehard. Wacht dus nog even met je gekrab, en kijk morgen, of overmorgen nog eens.

• BenJoep
Owkie dokie, en dat gekrab is natuurlijk gedaan op een stukkie dat je het niet ziet..
Ga er morgen nog wel een lagie overheen doen, trouwens.. Dus dat Microsoft is dan wel weg hor..

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-08 15:16
zelfde kleur als die van mij :)

• BenJoep
ik vind de foto's wel slecht eigenlijk.. Die kut flitser uitzetten de volgende keer...

Maarja ik vind het ook wel een cool keurtje..

Verwijderd

is dat metalic blauw of zo?

• BenJoep
Yah.... is metallic idd..

Verwijderd

:9~

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:47

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Ziet er idd cool uit.

Met een paar lagen blanke lak erover heen zal de kras-bestendigheid nog wel wat toenemen ;)
Maar volgens mij blijft het altijd kwetsbaarder dan de originele verf van je kast.

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• BenJoep
Ik laat het nu tot vrijdag ff uitharden. En dan maar ff blanke lak eroverheen spuiten. Ik denk dat die dan wel een stukkie minder gevoelig zal zijn..

• BenJoep
Ben net naar de Gamma geweest, hebben die gasten alleen maar blanke lak voor de boot. Dus dat moet je met een verfkwast opbrengen. Nou heb ik liever een spuitbus (word mooier).

Iemand suggesties voor een zaak..
Het liefste in de buurt van Dordrecht of Rotterdam..

• BenJoep
Misschien iemand nog suggestie??

Waar kan ik een spuitbus blanke lak kopen??

Verwijderd

Verf nooit zoiets met een kwast!
M'n vader heeft nog wel een (achteraf) leuk verhaal van z'n brommer die hij vroeger met een kwast had geverfd :P
Zoiets altijd met spuitbus. Gamma heeft weinig spuitverf (en wat ze hebben is vaak prut, de leuke kleuren tenminste). Denk dat je naar een verfwinkel moet :).

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
Op Thursday 15 March 2001 00:07 schreef Genotix het volgende:
Misschien iemand nog suggestie??

Waar kan ik een spuitbus blanke lak kopen??
wij hebben hier een verf/behang speciaal zaak :)
heb je die niet bij jou in de buurt?

Audi A8 W12 6.0

Verwijderd

Blits kleurtje 8-)

Verwijderd

nu de monitor nog ;)

Verwijderd

Je zou ook eens bij een automaterialenhandel kunnen kijken, die hebben vast ook wel spuitlak.

Verwijderd

Wat je nodig hebt zijn spuitbussen van bijvoorbeeld MOTIP. Dat zijn spuitbussen met autolakken. Gebruik je eerst de grondlak voor een zeer goede hechting (filler, ook voor kunststof), vervolgens kleurlak en blanke lak. Blanke lak iets dikker opbrengen dan de andere twee lagen. Te koop bij (bijna) iedere automatrialen zaak (Brezan of Halfords). Lak is pas na aantal weken echt uitgehard maar blijft altijd zachter dan prof gespoten omdat dat dan in de 'oven' gaat.

Verwijderd

Toetsenbord heb ik ook
Wel relax dingetje.

Ziet er netjes uit hoor.

Wat voor kast is het eigenlijk??
Kostte?? Kast?

• BenJoep
Kast is een Penguin kast, bij de informatique vandaan.. Hij kost daar 259 pieken. (www.informatique.nl). Toetsenbord is zeker een relay ding, zou ook geen ander meer willen hebben, tik nu al een tijd je op een 15 jaar oude compaq en dat is toch kut (deze moet drogen, heh)..

Verwijderd

Op Friday 16 March 2001 00:08 schreef Genotix het volgende:
Kast is een Penguin kast, bij de informatique vandaan.. Hij kost daar 259 pieken. (www.informatique.nl). Toetsenbord is zeker een relay ding, zou ook geen ander meer willen hebben, tik nu al een tijd je op een 15 jaar oude compaq en dat is toch kut (deze moet drogen, heh)..
Hoe is het trouwens met je eigen forum??
;)

• BenJoep
Op Friday 16 March 2001 00:13 schreef jordyb het volgende:

[..]

Hoe is het trouwens met je eigen forum??
;)
:? ????

Verwijderd

Oja, eh.. Genotix, ook niet geheel onbelangrijk, zorg wel dat je dezelfde soort blanke lak gebruikt als de kleurlak waarmee je je case gemod hebt. Dus Alkydhars-lak voor alkydhars-kleurlak....en Acryl-lak voor acryl-kleurlak. Anders kun je weer opnieuw beginnen omdat alles er weer af komt zetten:'(

Verwijderd

Op Friday 16 March 2001 00:15 schreef Genotix het volgende:

[..]

:? ????
OO shit sorry

Je naam lijkt heel veel op die gozer.

Verwijderd

lijkt meer op een in win bigtower :7

nice done. 8-)

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:30

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

op dat toetsenbord staat Micro$oft, daar moet je nog een keer lekker dik overheen gaan met je spuitbus :)

• BenJoep
Microsoft is nu ook niet meer te zien.. Moest er idd nog een keertje overheen.

• BenJoep
Op Friday 16 March 2001 08:07 schreef jordyb het volgende:

[..]

OO shit sorry

Je naam lijkt heel veel op die gozer.
Er schijnt hier een Geonetix rond te lopen. Ik snap er echt geen reet van, want ik heb die naam al verzonnen voordat ik met i-net begon, en bij Fokzine loopt zelfs een Genotix rond... Erg vaag :? , het is toch niet een naam die je zow ff verzint. Maarjah boeieh.*D

Verwijderd

Ik heb mijn verf uit de Makro . Sinto blauw mettalic lak , zoals de jouwe maar donkerder . Pakt perfect op alles (ja heb al getest) . Heb er ook een busje vernis voor autolakvan Sinto bij . Heeft op de test perfect gewerkt . Wanneer m'n Folia Tec carbon folie binnen is begin ik .

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 24-08 16:05
Blanke lak van de Hema, enorme bus van wel 600 ml voor nog geen 10 piek! Ik gebruik het ook en het is mits je niet te dik en te snel spuit erg goed.

• Pietert
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

Ja spuitbusjes haal je bij de gevorderde doe het zelf zaak en dus niet de gamma, die sucken in alles. Probeer eens een autobedrijf met een uitgebreide showroom voor goede lak. Verder is de HEMA ook wel cool qua verf. Maar da's meer iets voor op viaducten en treinen >:)

VAGEGAST aka SN1PER

#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5

Pagina: 1