Toon posts:

Adapter W90vp

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Heb een zeer ingewikkeld vraag, ben in het bezit van een ASUS W90VP laptop zonder adapter.
Onderaan de laptop staat een sticker met het volgende: Input +19.5V 11.8A, 230W.

Heb internet afgezocht om een passende adapter te vinden maar zit echt muurvast..

Op replacedirect bieden zij hem aan maar de specificaties zijn totaal verschillend:
Klik voor replacedirect

Heb ook al contact opgenomen met hun. Zij beweren gewoon dat hij wel moet werken... kan dat kloppen?
want de specificaties zijn 19v 4,74A 90W... (heb het idee dat ze er niks van snappen).
Ook de connector lijkt niet op de foto die er staat:

Klik voor Laptop foto

Mijn vraag, weet waar ik ergens een adapter (universeel?) kan bestellen die wel compitable is met de W90vp?
Of dat die van Replacedirect idd wel werkt?

Alvast zeer veel dank! _/-\o_

• Snobbieh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-12 18:24
Post eens een fototje van de specs van je adapter :o)

I7 2600K - 8GB - M550 256GB - GTX 670

Verwijderd

Topicstarter
ehm :z die heb ik dus niet, daarom ga ik er eentje weer kopen. (vergeten op vakantie |:( )

Verwijderd

Topicstarter
niemand ?? :'( :'(

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2010 15:56 ]

• Snobbieh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-12 18:24
Lol, maar 230W is beetje hoog voor een laptop :o)

I7 2600K - 8GB - M550 256GB - GTX 670

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:05
Verwijderd schreef op donderdag 09 september 2010 @ 13:23:
Heb ook al contact opgenomen met hun. Zij beweren gewoon dat hij wel moet werken... kan dat kloppen?
want de specificaties zijn 19v 4,74A 90W... (heb het idee dat ze er niks van snappen).
Ook de connector lijkt niet op de foto die er staat:
Zij moeten eens iemand aannemen die wel verstand van elektronica heeft.

Tuurlijk gaat dat niet werken, die laptop wil gewoon 19,5V 11,8A = 230W. Het is idd heel veel voor een laptop, maar gezien de dikte is het ook geen zuinige laptop. De 19V 4,74A = 90W adapters zijn leuk voor normale midrange notebookjes van 15,6" ofzo. Maar die gaat nooit die processor en videokaart op de been houden onder last.

Ik kan me voorstellen dat de 230W wel overdreven is, maar hij zal onder last toch wel 150W nodig hebben.

Er is een model met HD 4870 in SLI. Volgens notebookcheck heeft 1 HD4870 een TDP van 65W. 2x 65W is al 130W voor de videokaart. Dan nog 35W voor de CPU en we hebben al 165W nodig. Dan nog een harde schijf, geheugen, chipset etc etc. Het verbruik gaat al snel richting 200W max.

Nee, 90W is veel en veel te weinig. Misschien trekt hij het op energiebesparing nog net...

Dus, kwestie van zoeken. Probeer eBay eens zou ik zeggen.

[ Voor 25% gewijzigd door GENETX op 09-09-2010 18:20 ]

• Frank__B
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:27
Wat ik me kan voorstellen is dat die adapter van Replace Direct wel werkt op de volgende manier: Als de laptop uit is zal deze de accu laden, als de laptop aan is zal de adapter de laptop aan proberen te houden maar niet de accu laden. Alleen denk ik dat het met jouw laptop bijna onmogelijk is om hem aan te houden met dit type adapter / laptop combinatie...

Verwijderd

Topicstarter
bedankt dat dacht ik ook al :S wat een sukkels bij replacedirect zeg ... maar goed weet iemand dan misschien wel waar ik zon adapter kan aanschaffen? would appreciate it alot!

• Frank__B
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:27
Dat valt inderdaad nog niet mee. http://www.laptopsaver.com/asw9w9w9w9w91.html heeft hem, maar niet op voorraad en het is maar de vraag of deze nog komt. Verder kan ik niks anders vinden dan de 4,74A adapters die ook replacedirect aanbiedt. Wel vreemd dat bijna elk ander bedrijf ook met deze universele adapter op de proppen komt.
Pagina: 1