• hampeleman
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-01 20:21
Mijn pc is afgelopen week gecrasht.
Sindsdien kan ik een open office document niet openen met Microsoft Office.
Voorheen was het wel mogelijk om deze documenten te openen.
weet iemand hier een oplossing voor?

• BoZ_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-10-2020
Je hebt je probleem wel heel erg duidelijk uitgelegd... Je verwacht toch niet dat iemand hier iets mee kan?

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Dus vanuit de explorer kun je ze wel openen en vanuit office zelf niet :? waarom denk ik dat dit aan jouw manier van uitleggen ligt.

heb je office al eens gewoon opnieuw geinstalleerd na de crash ?

Iperf

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ligt eraan hoe je ze opgeslagen hebt, als je de dingen als .odt opslaat kan word er niets mee, sla je ze als .doc op dan wel.

Openoffice (her)installeren is geen optie?

• Asiom23
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07-12-2024
Terw_Dan schreef op donderdag 09 september 2010 @ 12:23:
Ligt eraan hoe je ze opgeslagen hebt, als je de dingen als .odt opslaat kan word er niets mee, sla je ze als .doc op dan wel.

Openoffice (her)installeren is geen optie?
Ik weet niet welke versie van Word de TS heeft maar Word 2010 heeft wel de mogelijkheid om .odt te openen.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Word 2007 kan dat ook, als je de juiste add-in maar even opzoekt via Google, download en installeert. Maar dat spreekt voor zicht.

Wat lukt er niet / wat heb je al gedaan om het toch aan de praat te krijgen? :) <== dat, en helder uitleggen, zijn zaken die je altijd in een topicstart even wilt noemen. Je huidige topicstart is zoals je merkt echt niet genoeg om fatsoenlijk geholpen te worden..

Edit: ah, je hebt de tags Word 2003 etc zelf toegevoegd. Daar geldt het ook voor: er is gewoon een plugin te downloaden.

[ Voor 13% gewijzigd door F_J_K op 09-09-2010 14:01 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• hampeleman
Heren/Dames,

Mijn excuses voor de zwakke uitleg.
Voor dat mijn pc crashte was het voor mij mogelijk om open office documenten te openen met Microsoft Word Excel etc.
Na de crash is dit niet meer mogelijk. Ik heb reeds office opnieuw geinstalleerd en ook de plugin opnieuw geinstalleerd maar dit heeft niet geholpen.
Aangezien ik op mijn werk veel mails binnen krijg met als bijlage een .odt file is het makkelijk als ik dit zou kunnen openen met Microsoft Office.
Verder gebruik ik office 2003(misschien ook wel makkelijk om te weten).
Hoop dat ik jullie zo wel voldoende heb geinformeerd en jullie me hier nu wel mee kunnen helpen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChevyVanDude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-02-2024

ChevyVanDude

GTA V - DrOinkberg

Aangezien bedrijven liever geen exe bestanden hebben op de computer, kan je een zip versie van OO proberen.
kan je toch odt openen zonder al het gehannes van plugins e.d.

een locatie waar je deze portable versie kan krijgen is e.g.:
http://download.chip.eu/nl/OpenOffice-Portable_797063.html

Als het echt niet anders kan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hampeleman
Het probleem is verholpen door een OO plugin te installeren op het systeem.
Iedereen bedankt voor de reacties. Topic kan gesloten worden
Pagina: 1