Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Online Video Desktop Player

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik zoek een programma waar je online video's mee kunt bekijken.
Dus van sites, als youtube, dailymotion, etc.

Ik heb Miro al geprobeerd, maar die is hoofdzakelijk bedoeld om video's te downloaden.
Ik wil ze alleen bekijken, met de niet noodzakelijke mogelijkheid om ze te downloaden, anders was miro het programma geweest. ;)

Ik zoek dus zoiets als miro, maar dan met als voornaamste functie het alleen bekijken van de video's
En dan ook nog het liefst met een redelijke grafische schil erom heen, zodat het er niet al te slecht uitziet.

Ik weet het, ik heb veel eisen, en ik hoop dan er een programma is die daar aan voldoet! :)

Alvast bedankt!!! :)

Verwijderd

Topicstarter
Iemand??

• Hymanz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-02 21:52
Waarom niet met firefox oid?

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:58

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Eens met Hymanz. De hele trend is juist alles webbased maken en gebruiken via je browser in plaats voor alles een apart programma gebruiken. En jij wil nu juist webbased content bekijken in iets anders dan je browser. Waarom?

Is Chrome, waarbij je bookmarks als tegels kunt zien, niet goed genoeg? Je hebt dan gewoon een overzicht van al die sites, je klikt op de youtube-tegel en je kunt youtube kijken. Uiteraard zijn er voor andere browsers ook mogelijkheden om dit soort aangepaste startpagina's met snelkoppelingen te maken.

[ Voor 3% gewijzigd door Gizz op 10-09-2010 16:44 ]

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Verwijderd

Topicstarter
Omdat ik het veel fijner vind om gewoon via de desktop te kijken.
Ik heb nu het programma DeskTube ondekt, maar dat is nergens te downloaden!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 03:20:
Ik heb nu het programma DeskTube ondekt, maar dat is nergens te downloaden!
Google vertelt mij andere dingen

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2010 03:23 . Reden: Nu ook met T verkrijgbaar! ]

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik snap het voordeel niet zo, die programma's zijn waarschijnlijk ook gewoon een browservenster met een schil.

Als je filmpjes op je desktop wilt kan dat toch ook door links te maken naar je browser (eventueel zonder adresbalk en knoppen en dergelijke). Dan is het ook een Desktop.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Verwijderd

Topicstarter
Als je een werkende download link kan vinden, vind ik dat knap!
Heb me suf gezocht! 8)7

• Beuzelarij
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Gizz schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 16:44:
Eens met Hymanz. De hele trend is juist alles webbased maken en gebruiken via je browser in plaats voor alles een apart programma gebruiken. En jij wil nu juist webbased content bekijken in iets anders dan je browser. Waarom?
Ik denk dat jij gelijk hebt, maar bij Wikipedia staat op de DeskTube-pagina juist het tegenovergestelde:
DeskTube and many other programs are moving to a different technological way of managing social media for different types of users. In 2009, DeskTube was found by the Washington Post as a much easier way to surf YouTube content. Instead of using an web browser, many companies are moving to applications that access the internet.
Beetje gekleurde opmerking, die ook nergens onderbouwd wordt, en je doet vermoeden dat ze dit artikel zelf hebben toegevoegd.
Pagina: 1