Besturingssysteem: Windows 7 Ultimate x86
Ik ben hier een tweede leven in een oude PC aan het blazen, en probeer een geschikte driver te vinden. Mijn verloop tot dusver;
Catalyst 10.2
AMD stuurt mij vrolijk door naar deze pagina met het standaard zoeken naar drivers. De uitleg gaf echter 9.3 aan, maar soit, ik nam maar die 10.2 om uit te proberen en het gaf niets anders dan paars. Na een systeemherstel dus dan maar.
Catalyst 9.3
De gehele suite gedownload en geïnstalleerd, ging op het eerste gezicht vlekkeloos, maar ik kon Catalyst zelf niet openen. Ik had geen tray icoontje, via rechtermuisknop op ATI Catalyst klikken deed gewoon niets, evenals het proberen opstarten. Dan heb ik er ook niet veel aan, dus zocht ik wat op de fora van AMD waar iemand met dit probleem alle onderdelen apart had geïnstalleerd daarna en het toen wel naar behoren functioneerde.
Catalyst 9.3 - losse onderdelen
Bij het installeren van de Display Driver gaf hij een error met een melding in het logboek dat het was mislukt.
Nu weet ik dat er een cd met een driver bijzat die wel gewoon naar behoren functioneerde op deze PC, en toen draaide deze Vista. Die CD ben ik echter kwijt, maar ik zoek of iemand toevallig een versienummer of een tip voor 9.3 heeft die nog wel gewoon naar behoren werkt?
Op het moment, en ook dat screenshot, is genomen met windows stock drivers.