Toon posts:

lan-zaal huren sorry voor verkeerde topic.

Pagina: 1
Acties:
  • 337 views

Verwijderd

Topicstarter
hallo.

ik ben al een tijdje op zoek naar een plaats terein om een lan te organiseren naar afgelopen jaar thuis het te hebben gedaan bleek het niet een heel goed suc6 ivm kerst nieuwjaar buiten kachel uit.
dus we zijn op zoek naar 1 binnen locatie.

ik weet niet echt hoe ik nu moet zoeken. want als ik bijv. 1 zaal wilhuren kan je er dan ook internet bij aan vragen. of is er iets dat speciefic in lan-party's zalen/locatie's

graag in de buurt van tilburg.

misschien iemand 1 optie van kijk dit of probeer het voortaan zo

alvast bedankt.
sorry voor het niet goed plaatsen op de topic.

mvg wesley timmermans

• NjitsSs
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12:54
Huur ergens een parochiezaal en ga bij de buren vragen of je misschien hun internet kunt lenen, al dan niet tegen een kleine vergoeding. Als je de mensen verzekert dat je er een stevige router (met de nodige policies wat betreft downloaden/privé netwerk) tussen plaatst zullen ze niet al te veel problemen maken.
Anders kun je eens naar de zaal gaan kijken en eventjes je wifi sniffer z'n werk laten doen... ;)

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13:34

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

Voor hoeveel mensen is de lan eigenlijk bedoeld ?
En heb je al geprobeerd bij de locale scouting / andere verenigingen ?

Signature

Verwijderd

Topicstarter
het word voor ong. 15 man niet veel dus gewoon gezellig klein maar ik zal is gaan rond vragen. bedankt het dus het beste de mond gebruiken dan het surfe op het internet..

al vast bedankt. voor de tip de mogelijkheid om iets specifiecs te huren geschikt voor lan-party's zijn er dus niet , optie 2 is dan de locale clubhuizen ect.

bedankt.

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-02 19:58

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Tja, hier is GoT dus niet voor bedoeld. Bovendien raad ik je aan in je volgeden posts wat meer tijd te besteden aan je schrijven, want er is weinig van te maken.

Succes..

Dit topic is gesloten.