Nog een maandje geduld en dan mag ik weer verlengen... heb me dus al paar avonden heerlijk 'verlekkerd' aan alle mooie reviews en topics hier op Tweakers.
Hoog op mijn verlanglijst staan de SE X10 mini en mini pro en de HTC Wildfire.
Motivatie: deze passen nog beetje fatsoenlijk in m'n broekzak...
Alleen vraag ik me nu dus af of ik in de toekomst geen spijt krijg van deze keuze ivm lage resolutie.
Uit sommige topics begrijp ik dat hierdoor niet alle apps zijn te gebruiken.
Nu heb ik nog geen (lees: 0) ervaring met apps, dus geen idee of ik daar dan veel aan mis, maar wil wel weer even een jaartie (of 2) vooruit kunnen.
Wie kan me uitleggen wat de consequenties van deze lage resoluties zijn?
O ja, mijn specs voor zoektocht naar de perfecte smartphone zijn niet al te ingewikkeld:
- zo klein mogelijk
- android (liefst met een versie die ook beetje toekomst vast is)
- hopelijk een beetje OK 5Mp camera (en belangrijkst: met autofocus en snelle opstart-tijd)
- liefst ook iets met HD output (HDMI? DLNA? via wifi-n transmitter zoals de galaxy S)
alle adviezen zijn van harte welkom!
Hoog op mijn verlanglijst staan de SE X10 mini en mini pro en de HTC Wildfire.
Motivatie: deze passen nog beetje fatsoenlijk in m'n broekzak...
Alleen vraag ik me nu dus af of ik in de toekomst geen spijt krijg van deze keuze ivm lage resolutie.
Uit sommige topics begrijp ik dat hierdoor niet alle apps zijn te gebruiken.
Nu heb ik nog geen (lees: 0) ervaring met apps, dus geen idee of ik daar dan veel aan mis, maar wil wel weer even een jaartie (of 2) vooruit kunnen.
Wie kan me uitleggen wat de consequenties van deze lage resoluties zijn?
O ja, mijn specs voor zoektocht naar de perfecte smartphone zijn niet al te ingewikkeld:
- zo klein mogelijk
- android (liefst met een versie die ook beetje toekomst vast is)
- hopelijk een beetje OK 5Mp camera (en belangrijkst: met autofocus en snelle opstart-tijd)
- liefst ook iets met HD output (HDMI? DLNA? via wifi-n transmitter zoals de galaxy S)
alle adviezen zijn van harte welkom!
one life, live it!