Toon posts:

Goedkope GPS die je aan een laptop kunt hangen

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wie weet goedkope GPS die je aan een laptop kunt hangen, voor bijvoorbeeld Route 66 of Easytravel.:) Liefst met site met info over apparaat

Verwijderd

Magellan 350
Heeft een seriele aansluiting, en heeft alle steden (ook werkelijk alle) in zijn eigen geheugen.
De eerste kosste (paar maanden geleden) 380,- , maar ik had hem laten vallen in een rivier. Daarna nog maar eens besteld, en toen koste hij 460,-.
Maar hij blijft nog steeds de goedkoopste in deze klasse.
Oh ja, ook niet onbelangrijk: besteld bij Compass (watersport). Mail me maar voor tel nummer.

• Leon O.
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Leon O.

Op maandag 12 maart 2001 20:15 schreef Toverstaf het volgende:
Magellan 350
Heeft een seriele aansluiting, en heeft alle steden (ook werkelijk alle) in zijn eigen geheugen.
De eerste kosste (paar maanden geleden) 380,- , maar ik had hem laten vallen in een rivier. Daarna nog maar eens besteld, en toen koste hij 460,-.
Oh ja, ook niet onbelangrijk: besteld bij Compass (watersport). Mail me maar voor tel nummer.
Ik kan geen referentie vinden naar een Magellan 350. Wel een 310/315/320/330, maar geen 350, ook niet op www.magellangps.com. Wat is precies het typenummer? Bedoel je overigens deze Compass ?

Verwijderd

goedkopen systemen,alleen al de antenne van de gps als je via b.v. teleatlas wilt werken en spraakgestuurd kost al f 600,= of weten jullie een goedkoper adres :7

Verwijderd

Oh sorry, ik bedoel de 315. De 320 is qua hardware precies hetzelfde, alleen heeft ie extra software voor de scheepsvaart (boeien & havens).
Als je hem in de auto wilt gebruiken, dan moet je even op internet zoeken (gps.pagina.nl, of nieuwsgroepen) naar een adapter van sigaretten aansteker naar het gps. Geen originele kopen, zijn namelijk 130,- , en dat is echt pure oplichting. In een kwartiertje heb je er zelf eentje gemaakt.
Zo'n gps gaat namelijk niet echt heel lang mee met zijn batterijen (3 a 4 uur, en 1,5 a 2 uur met oplaadbare), zit namelijk een heuze 286 processor in ! (wordt ook warm)

Verwijderd

Oh, en BTW. Je moet ook in nieuwsgroepen kijken voor software updates. Bij het laatste gps zat er nieuwere software op (tot nu toe geen problemen), maar bij de oude liep hij wel eens vast. (verholpen door software update)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 12 maart 2001 20:15 schreef Toverstaf het volgende:
Magellan 350
Nou ik zie hem bij www.navicar.nl voor 750,- gulden:(

Verwijderd

Ik heb hem toch echt voor 450 piek gekocht.

Verwijderd

http://www.gpsw.co.uk/acatalog/GPS_Categories___PC_Laptop_Navigation_Systems___55.html , bevalt goed, alleen werkt hij (NOG) niet onder XP. Dat werd dus even 98 erbij plaatsen. Levertijd twee dagen, netjes per courier bezorgd.
Als kaart heb ik er ROUTE 66 Route Europe (detailniveau hoofdwegen) en ROUTE 66 Route BeNeLux (detailniveau alle straten) bij.

• GoGoHaRrY
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GoGoHaRrY

ik Hier ?

Ik zelf heb de Garmin eTrex deze doet het ook prima met Route 66, en duru is ie niet. O ja als je 'm in het water laat vallen blijft ie drijven en is oook nog waterdicht.

Murphy was an optimist

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

paQ

Op donderdag 07 februari 2002 14:40 schreef ximodo het volgende:
http://www.gpsw.co.uk/acatalog/GPS_Categories___PC_Laptop_Navigation_Systems___55.html , bevalt goed, alleen werkt hij (NOG) niet onder XP. Dat werd dus even 98 erbij plaatsen. Levertijd twee dagen, netjes per courier bezorgd.
Als kaart heb ik er ROUTE 66 Route Europe (detailniveau hoofdwegen) en ROUTE 66 Route BeNeLux (detailniveau alle straten) bij.
kwil ook zo'n ding aanschaffen...
werkt dat nou een beetje hetzelfde als met een VDO ofzo?
wordt je ook met spraak begeleid enzo? of pijltjes? of kun je enkel zien waar je je precies bevindt?

enne... hoe heb jeje laptop eigenlijk in je Auto vast zitten? zo'n steun is namelijk ontiegelijk duur... echt idioot gewoon....

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Pagina: 1