Beste Tweakers,
Ik heb een probleem bij een server van ons.
We hebben een waarschuwing in exchange staan bij een postvak van 5gb.
Als ik bij de desbetreffende gebruiker kijk staat er lokaal aan postvak grootte 4,02gb maar op de server staat 4,90gb. Op internet lees ik alleen over kleine verschillen dat na synchroniseren wel weer goed komt.
Alle mappen zijn al bijgewerkt maar nog zit dit verschil er.
Tevens dacht (lees ook echt dacht) ik even slim te zijn, dit op een nieuwe pc waar de gebruiker nog nooit op aangemeld had dit ook te proberen. Nieuw profiel, outlook instellen voor exchange en nog steeds het zelfde verschil.
Kan het misschien te maken hebben dat het lokaal beter gecomprimeerd wordt?
Heeft het wat te maken met de 30 dagen bewaren van verwijderde mails op de exchange server?
Server 2003
Exchange server 2003
Outlook 2007 (sinds een maand overgegaan van 2003 naar 2007)
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Michael
Ik heb een probleem bij een server van ons.
We hebben een waarschuwing in exchange staan bij een postvak van 5gb.
Als ik bij de desbetreffende gebruiker kijk staat er lokaal aan postvak grootte 4,02gb maar op de server staat 4,90gb. Op internet lees ik alleen over kleine verschillen dat na synchroniseren wel weer goed komt.
Alle mappen zijn al bijgewerkt maar nog zit dit verschil er.
Tevens dacht (lees ook echt dacht) ik even slim te zijn, dit op een nieuwe pc waar de gebruiker nog nooit op aangemeld had dit ook te proberen. Nieuw profiel, outlook instellen voor exchange en nog steeds het zelfde verschil.
Kan het misschien te maken hebben dat het lokaal beter gecomprimeerd wordt?
Heeft het wat te maken met de 30 dagen bewaren van verwijderde mails op de exchange server?
Server 2003
Exchange server 2003
Outlook 2007 (sinds een maand overgegaan van 2003 naar 2007)
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Michael