Ik wil nu voor het eerst een internet-abbo gaan nemen. Bij Vodafone (waar ik nu zit) hebben ze nu een limiet van 1GB. Nu vraag ik me af, wat is het gemiddelde gebruik van de tweakers? Houden jullie dat bij? Zijn er mensen die vaak over de 1GB heen gaan ZONDER tethering/streaming?
Ik ben niet van plan urenlang films en muziek te streamen, maar ga zeker de 1e maand verschillende apps en updates installeren, dus het verbruik zal in het begin wat hoger zitten. Maar om nou 2 jaar steeds tegen die limiet te moeten zitten houd me nog een beetje tegen....
Is er ergens een site met een poll ofzo op dit gebied?
Je hebt er wel topics over ofzo, maar dat is nog geen overzicht, en gemiddelden over alle nederlands zegt ook niks
nieuws: Nederlander verbruikt gemiddeld 460MB aan mobiele data per jaar
(shit, ik wou een post toevoegen aan een bestaand topic, waarom heb ik in hemelsnaam op de knop nieuw topic geklikt
)
Ik ben niet van plan urenlang films en muziek te streamen, maar ga zeker de 1e maand verschillende apps en updates installeren, dus het verbruik zal in het begin wat hoger zitten. Maar om nou 2 jaar steeds tegen die limiet te moeten zitten houd me nog een beetje tegen....
Is er ergens een site met een poll ofzo op dit gebied?
Je hebt er wel topics over ofzo, maar dat is nog geen overzicht, en gemiddelden over alle nederlands zegt ook niks
nieuws: Nederlander verbruikt gemiddeld 460MB aan mobiele data per jaar
(shit, ik wou een post toevoegen aan een bestaand topic, waarom heb ik in hemelsnaam op de knop nieuw topic geklikt
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2010 15:51 . Reden: oops ]