Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

10 laagse dvd brander

Pagina: 1
Acties:

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-11 10:54
Hoi,

Ik ben opzoek naar een externe DVD brander waarme je direct 10 dvd/cd's kunt branden.
Ik zit al veel rond te zoeken maar kan ze eigenlijk niet vinden..

iemand een site waar ik zoiets kan bestellen en zien?

greetz

• Rieverst
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-11 15:36
Zoek eens op dvd duplicator

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:24

timovd

Voorsprong door techniek

Tascam?

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

• NL_Scratch
ja idd ik kwam ook deze site tegen:

http://www.dvdduplicator.nl/frameset.html

ziet er allemaal wel goed uit!
volgens verkopen sites als azerty en 4launch dit soort dingen niet ofwel? tenmisnte ik kan het niet vinden

[ Voor 32% gewijzigd door NL_Scratch op 08-09-2010 14:13 ]

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-11 16:54

AlexanderB

7800 rpm

mooi handeltje beginnen? of heb je echt iets te publiceren? hoeveel van dezelfde wil je maken? bij echt grote aantallen (1000+? misschien zelfs al een paar 100+) kan je ze beter laten "persen" zoals ze dat bij officiele cd's/dvd's ook doen, gaat veel sneller dan branden, en dus goedkoper bij grote aantallen.

aan de andere kant, hoeveel kost een beetje desktop kast, 10 stuks dvd fikker (@ 18 euro per stuk) en een moederbord met 8 poortjes + een sata kaart met 4 poortjes? gratis software dr op (99% van de dvd-brand-paketten heeft ook de optie om meerdere duplicaten tegelijk te maken) ben benieuwd of je zo goedkoper uit kan komen dan een profi apparaat. (zeker als je dingen al hebt, moet je behoorlijk kunnen besparen)

• NL_Scratch
Ik moest dit even uitzoeken voor een collega van mij.

Nu ben ik idd ook zelf een systeem aan het samenstellen.
Een grote kast van sharkoon 11x 5.25inch ruimte, 160gb hdd, AMD athlon 2 x2 2.9ghz, 1gb geheugen, en een antec voeding.

nu moet ik alleen nog een moederbord vinden met die 8 poortjes en een sata kaartje met ongeveer 4 poortjes. iemand een suggestie en werkt dit ook echt daadwerkelijk goed? of is een duplicator toch echt beter ondat ze er natuurljik voor gemaakt zijn. ook moet je natuurlijk de productie tijd in de gaten houden aangezien een echte duplicater met 11 branders zo 265 cd''s per uur doet. En of je dit ook met de pc haalt is natuurlijk de vraag.

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01:28

Twazerty

AVCHDCoder developer

Ik heb ook een duplicator. Gebruik AUB geen pc's, dat is vroeg of laat (of direct) vragen om problemen. Ik heb een losse Duplicator Controller gekocht waar ik maximaal 10 branders en 1 hardeschijf op kan aansluiten.

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

• NL_Scratch
ja dat dacht ik zelf ook al. Een pc met A-merk onderdelen en windows + antivirus kost je ook al gauw 700 euro inclusief een moederbord met 8x sata en sata controller van 4x sata. Een 11+1 duplicator kost zo rond de 775 euro en dan heb je natuurlijk ook een apparaat wat er voor bedoelt is.

ps. natuurlijk moet die pc ook nog is worden voorzien van randapparatuur! dus al met al lijkt mij een duplicatie tower ook beter

[ Voor 18% gewijzigd door NL_Scratch op 09-09-2010 16:31 ]

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01:28

Twazerty

AVCHDCoder developer

Een losse controller kost je ongeveer 120 euro. je kun ze compleet met behuizing en drives kopen voor 430 engelse pond: http://www.3000rpm.com/acatalog/Acard_1_to_11_Duplicator_S-ATA_With_Drives.html

Ik heb daar de losse controller gekocht.

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

NL_Scratch schreef op donderdag 09 september 2010 @ 16:08:
ja dat dacht ik zelf ook al. Een pc met A-merk onderdelen en windows + antivirus kost je ook al gauw 700 euro inclusief een moederbord met 8x sata en sata controller van 4x sata. Een 11+1 duplicator kost zo rond de 775 euro en dan heb je natuurlijk ook een apparaat wat er voor bedoelt is.

ps. natuurlijk moet die pc ook nog is worden voorzien van randapparatuur! dus al met al lijkt mij een duplicatie tower ook beter
Als je daar ee nLinux doos van maakt die gewoon headless draait is het stukken goedkoper ;).
Pagina: 1