Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Schonhose
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-11 22:15

Schonhose

Retro Icoon

Topicstarter
Sinds vanochtend werkt de HTC Touch Diamond niet meer naar behoren. Hij wil niet meer doorstarten in Windows Mobile, maar blijft hangen.

Ik heb geen custom roms geinstalleerd, alles is dus nog origineel. De HTC Touch Diamond heeft geen externe opslag, maar alleen interne opslag. Op deze interne opslag staat de laatste backup van mijn contacten e.d.

Aangezien de telefoon nog onder garantie valt, gaat deze binnenkort naar een reparatiecenter. Voor die tijd zou ik graag mijn contacten willen overhalen op mijn pc. Ik kan nog wel in het zogenaamde tri-color screen komen en wanneer ik een connectie maak met mijn laptop zie ik ook dat er een USB connectie is op de telefoon.

De vraag is of ik hieruit een raw dump kan maken van mijn intern geheugen? Hopelijk kan ik zo mijn contacten nog terugkrijgen.

"The thing under my bed waiting to grab my ankle isn't real. I know that, and I also know that if I'm careful to keep my foot under the covers, it will never be able to grab my ankle." - Stephen King
Quinta: 3 januari 2005

• Schonhose
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-11 22:15

Schonhose

Retro Icoon

Topicstarter
Gisteren in de winkel geweest en het garantieverhaal was een beetje wazig, maar ik mag ook over 4 weken mijn abbo weer verlengen. Dus tot die periode dan maar even een oud toestelletje uit de la halen.

Gisteravond nog even wat lopen prutsen, orginele ROM geflashed en tot mijn verbazing doet de telefoon het weer. Intern geheugen niet gewist, dus alles werkt alweer :D Nu toch maar even mijn contacten op de pc gezet. :)

"The thing under my bed waiting to grab my ankle isn't real. I know that, and I also know that if I'm careful to keep my foot under the covers, it will never be able to grab my ankle." - Stephen King
Quinta: 3 januari 2005