Ok, net heisa gehad met m'n voedingen en nu denk ik dat er een ander probleem speelt:
Als ik m'n computer aanzet (met de knop op de voeding) dan springt ie heeeeeeel kort aan en dan direct weer uit..
Tja.. deed ie ineens.
ik dacht dus dat het aan de voeding lag. Doorgemeten maar alles bleek goed te zijn. Andere voeding erbij gehaald en voordat die geplaatst werd maar eventjes de stekker ingeplugged en toen, om te kijken wat er zou gebeuren, aangezet (dus zonder dat er verder iets op aangesloten werd). En wat denk je: hetzelfde: HEEEEEEEl kort draait de fan en dan weer niets.. geen spanning, niets.. Nu heb ik de ballen verstand van voedingen (behalve van patat
) Zou het zo kunnen zijn dat die voeding pas draait als ie goed is aangesloten op het moederbord? Brengt me bij de volgende hypothese: Als een voeding niet werkt in een computer (zoals in het begin beschreven) is er dan niet iets mis met het moederbord? Of met het schakelaartje aan de voorkant van de pc?
Welke voedingsdeskundige weet raad?
Als ik m'n computer aanzet (met de knop op de voeding) dan springt ie heeeeeeel kort aan en dan direct weer uit..