Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug] topic title bork

Pagina: 1
Acties:
  • 224 views

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-11 09:49
Ik kan het niet reproduceren, maar af en toe (volgens mij voornamelijk als ik de back-button gebruik), krijg ik 1 topic title die compleet borked is. Het is echt puur die titel, voor de rest klopt alles gewoon. De pagina-nummering gaat ook gewoon verder erna.

Screenshotje (groot, en midden is eruitgeknipt, in het echt is het nog een heeeel stuk langer):

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/e0baEnMBVj1sBPup72LQAPBj/full.png

Ik kan het dus niet reproduceren, maar misschien dat jullie door de Matrix-bril kaas kunnen maken van wat die tekens voor zouden moeten stellen :P

ow: Dit was in Chrome 6, laatste stable. Weet niet of ik het in andere browsers ook heb gehad in het verleden.

[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 08-09-2010 09:52 ]

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-11 18:15

Sebazzz

3dp

Heb je het in andere browsers ook? In Firefox 4 nog geen enkele keer tegengekomen. Probeer je cache een volledig te clearen of een nieuw browserprofiel als je browser dat ondersteunt.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• Bosmonster
Njah het is compleet random lijkt het. Heb het het afgelopen jaar ofzo regelmatig gezien. Als ik de pagina refresh is het ook gewoon weer normaal.

Maar kan natuurlijk ook een cache-bug zijn in de browser, maar de lokatie van de tekens is zo raar, gewoon midden in een stukje tekst.

[ Voor 56% gewijzigd door Bosmonster op 08-09-2010 09:56 ]

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Lijkt haast wel alsof chrome gewoon de gzipped content neerplempt. Ik weet niet hoe beta zo'n chrome beta is, maar ik heb het in ieder geval nog nooit gezien in een Firefox.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Bosmonster
Ik gebruik alleen finals, geen beta's.

"laatste stable" was niet de goede term, bedoelde gewoon de laatste normale release (nu dus 6).

[ Voor 65% gewijzigd door Bosmonster op 08-09-2010 11:02 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:15

crisp

Devver

Pixelated

Geen meldingen meer van gezien; lijkt dus een 'glitch' geweest te zijn...

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.