Hallo,
graag zou ik willen weten of er conflicten kunnen optreden bij het in combinatie gebruiken van een Athlon 700 met MSI k7 Pro mobo en een Matrox G400 MAX.
Weet iemand van jullie wat voor chipset er wordt gebruikt op dit moederbord? Ik heb namelijk gehoord dat de Turbogl drivers van Matrox niet goed kunnen werken met een Via chipset.
BansheeBoy Se
Ps:. Wat vinden jullie van de volgende configuratie:
Athlon 700
MSI K7 Pro
128 MB pc100
20,1 GB IBM pluto 7200 rpm 2 mb cache
Plextor ide rewriter 8/4/32
Aopen 10 speed DVD/40 speed cdrom
Aopen bigtower met 300 Watt voeding
Matrox g400 MAX
HP deskjet 840c usb printer
HP scanjet 3300c usb scanner
19 inch Belinea monitor
Indien er naar jullie mening iets zou moeten veranderen zou ik jullie kritiek erg op prijs stellen, het liefts op korte termijn. Deze PC moet namelijk binnen 2 weken in mijn bezit zijn.
graag zou ik willen weten of er conflicten kunnen optreden bij het in combinatie gebruiken van een Athlon 700 met MSI k7 Pro mobo en een Matrox G400 MAX.
Weet iemand van jullie wat voor chipset er wordt gebruikt op dit moederbord? Ik heb namelijk gehoord dat de Turbogl drivers van Matrox niet goed kunnen werken met een Via chipset.
BansheeBoy Se
Ps:. Wat vinden jullie van de volgende configuratie:
Athlon 700
MSI K7 Pro
128 MB pc100
20,1 GB IBM pluto 7200 rpm 2 mb cache
Plextor ide rewriter 8/4/32
Aopen 10 speed DVD/40 speed cdrom
Aopen bigtower met 300 Watt voeding
Matrox g400 MAX
HP deskjet 840c usb printer
HP scanjet 3300c usb scanner
19 inch Belinea monitor
Indien er naar jullie mening iets zou moeten veranderen zou ik jullie kritiek erg op prijs stellen, het liefts op korte termijn. Deze PC moet namelijk binnen 2 weken in mijn bezit zijn.
:{ ²