Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlindWinder
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-06-2024
Hallo,

Gisteren heb ik een zelfde soort vraag gesteld op het Android forum. Mijn probleem is, dat ik een vraag heb over 2 telefoons. De Samsung Galaxy S 900 8GB en de HTC HD2. Als ik de logica van het Tweakers forum snap, moet ik de vraag splitsen in een Android gedeelte en een Windows Mobile gedeelte. Mocht dit niet kloppen, dan hoor ik dat graag.

Vanwege mijn visuele beperking ben ik al geruime tijd opzoek naar een geschikt navigatie middel. Nadat ik verschillende GPS apparaten heb uitgeprobeerd, blijkt een GSM met GPS navigatie voor mij (vermoedelijk) de beste oplossing.

Mijn vraag is: is er een manier om de letters op het display voor de meeste applicaties groter te maken dan wel te vergroten? Ik bedoel vergroten zoals je dat ook op een PC doet (dus lettergrote / DPI aanpassen) of vergroten zoals bijv. de Iphone dat doet. Er is een programmatje “zoomer”. Heeft iemand daar ervaring mee? Werkt dat goed?

Of zou een andere theme (iets anders dan Sense) wel een grotere letter op kunnen leveren? Ik heb begrepen dat Sense niet echt aan te passen is.

Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.

Groeten,

BlindWinder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 12:46
Op de HD2 kun je naar instellingen, Persoonlijk (Personalize) en dan Lettertype (Font).

Daar kun je het groter maken, ik weet niet voor wat dat allemaal geldt en of het groot genoeg is. Maar het is iig iets :)