Toon posts:

Laptop aanschaffen

Pagina: 1
Acties:
  • 177 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zoek nog naar een laptop en weet er zelf niet zoveel vanaf, ik wil er graag op designen en after effects kunnen doen en het moet lekker snel draaien allemaal dat ik nergens zolang op hoef te wachten. Ook wil ik een redelijke videokaart. Ik zelf had al beetje bij xxodd gekeken en BTO, dus ik wil wel naar een krachtpatser toe. I7tje zou leuk zijn maar niet verplicht. Verder 500 gig schijf zou ook wel fijn zijn. En een groot scherm. Dus om het even snel overzichtelijk te maken

-Goede videokaart
-17/18 Inch scherm
-I7 of iets dergelijks
-500 gig schijf
-4 gig ram

Budget: ongeveer 1400 euro (ben nog student)

Dus als jullie mij kunnen helpen of dingen kunnen aanraden waar ik op zou moeten letten met mijn koop.

Mvg,

Wouter

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online

Hoogie2004

Whohooooo

Kijk eens naar de MSI GX740, die heeft ongeveer alles wat je zoekt. Verder even filteren in de pricewatch kan ook geen kwaad -> http://tweakers.net/price...0rPKDeAQ3mMR7kPlD4XfxzHFw

Je keus wordt er niet breder op, maar je eigen eisen filteren al een hoop weg.

My iRacing profile | Strava

Verwijderd

achtien inch????

heb je enig idee hoe groot dat is? voor een student is 18" absoluut niet geschrikt :X

het grootste formaat wat je nog comfortabel kan meenemen in je rugtas is 16.4", ben je van plan om hem mee te nemen naar school? dan is een 17" er het slechtste wat je kan doen.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:15

D4NG3R

kiwi

:)

17 - 18" is voor een Student echt veel en veel te veel.. Kijk liever naar 13 - 14"

Laptops van 17" wegen al gouw tegen de 5 - 6KG aan, en dit mag je dan heel de dag mee gaan slepen.. Adaptertje E.D erbij en je zit al gouw 6.5KG mee te sjouwen (+ boeken neem ik aan)

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Grappig dat mensen al direct oordelen dat een groot scherm voor een student ongeschikt is. Sommige mensen vinden het niet erg een grote/zware laptop mee te nemen of zullen hem amper verplaatsen, enkel in de weekenden mee naar huis nemen bijvoorbeeld.

Verder, wat hier al genoemd is. Zoek zelf eens wat op. Je weet wat je wilt, dan moet het niet lastig zijn met Google de rest van de informatie boven water te halen he?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd

D4NG3R NL schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 21:32:
Laptops van 17" wegen al gouw tegen de 5 - 6KG aan, en dit mag je dan heel de dag mee gaan slepen.. Adaptertje E.D erbij en je zit al gouw 6.5KG mee te sjouwen (+ boeken neem ik aan)
ik welke eeuw leef jij? een flinke 17" er weegt tegenwoordig max. 4KG, een 15.6" tikt doorgaans de 3GK aan met adapter.

18"ers, aan de andere kant... die kunnen na hun pensioen door als stoeptegel

• Ivos
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-12 14:08
Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat je echt op het gewicht moet letten. Mijn 15" weegt zo'n 3,3 kg, en ik vind dat eigenlijk al veel te veel om de hele dag mee te zeulen. Zeker als je ook de adapter, muis, en nog een kilootje boeken ofzo mee hebt.

Op 15" kun je ook al wel het meeste doen, ook ontwerpen en dergelijke. Als je thuis bijvoorbeeld wat meer luxe wilt qua schermgrootte, kun je beter voor <200€ een flinke tft kopen, dat is best jouw budget best te doen denk ik?

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:15

D4NG3R

kiwi

:)

Verwijderd schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 21:35:
[...]

ik welke eeuw leef jij? een flinke 17" er weegt tegenwoordig max. 4KG, een 15.6" tikt doorgaans de 3GK aan met adapter.

18"ers, aan de andere kant... die kunnen na hun pensioen door als stoeptegel
Ik trek altijd een Muis, Tobo en externe HDD met me mee rond. Vandaar dat ik op dat gewicht uitkwam :+

[ Voor 3% gewijzigd door D4NG3R op 07-09-2010 21:40 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-12 14:31

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Een topic als deze is niet meer toegestaan. Lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Dat wil niet zeggen dat een vraag als deze niet is toegestaan. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat het Complete Systemen & Laptops (CSL) forumdeel dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral *LET OP* - Wat moet ik kopen? eens door te nemen. Ook staat er op de site van notebookspot.nl een zeer nuttige FAQ over notebooks. Deze raad ik je aan om door te lezen. Verder hebben we ook de Pricewatch. Hier kan je via het filter notebooks zoeken die aan je eisen voldoen :)

Voor jouw specifieke vraag lijkt [NBBG Aanschaf] Workstation februari 2010 me de juiste plek. Zie Best Buy Guide overzichtstopic voor een lijst met adviestopics.

Overigens wisten die lieve, behulpzame users boven mij dit natuurlijk ook.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.