Goedeavond,
Ik ben bezig met een website met een nieuwssysteem. Echter geeft hij alle nieuwsberichten onder elkaar weer.
Wat ik probeer is bijvoorbeeld 5 berichten per pagina, en dan een navigatiesysteempje eronder. Na twee avonden stoeien is het mij nog steeds niet gelukt.
Mijn nieuws.php:
Kan iemand me de goede richting insturen? Alvast bedankt!
Gr.Niels
Ik ben bezig met een website met een nieuwssysteem. Echter geeft hij alle nieuwsberichten onder elkaar weer.
Wat ik probeer is bijvoorbeeld 5 berichten per pagina, en dan een navigatiesysteempje eronder. Na twee avonden stoeien is het mij nog steeds niet gelukt.
Mijn nieuws.php:
PHP: filename
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
| <?php $sql = mysql_query('SELECT * FROM nieuws ORDER BY nieuws_id DESC'); if(mysql_num_rows($sql) == 0) { echo "Er zijn nog geen nieuws artikels geplaatst."; } while($row = mysql_fetch_assoc($sql)){ ?> <h3><?php echo htmlentities($row['titel']); ?></h3> <?php echo nl2br($row['bericht']); ?> <p><i>Geschreven door <strong><?php echo $row['naam']; ?></strong> op <strong><?php echo $row['datum']; ?></strong></i></p> <div class="bg"></div> <?php if($row['reageren'] == 'aan') { $sql2 = mysql_query('SELECT * FROM nieuws_reacties WHERE nieuws_id="' . mysql_real_escape_string($row['nieuws_id']) . '"'); $count = mysql_num_rows($sql2); $names = str_replace(' ','-','' . $row['titel'] . ''); ?> <a href="<?php echo $siteurl; ?>nieuws/<?php echo $row['nieuws_id']; ?>/<?php echo $names; ?>/">Reacties (<?php echo $count; ?>) |
Kan iemand me de goede richting insturen? Alvast bedankt!
Gr.Niels
[ Voor 139% gewijzigd door DragonXZ op 07-09-2010 21:14 . Reden: Code gedit ]