Starcraft 2 matches voorzien van Nederlands commentaar

Pagina: 1
Acties:
  • 664 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey allemaal!

Wij van de Dutch Star League zijn enkele weken geleden gestart met Starcraft 2 matches te voorzien van Nederlandstalig commentaar. Wij doen dit niet alleen omdat wij vinden dat de Nederlandse Starcraft 2 community te weinig aandacht krijgt, maar ook omdat we het natuurlijk erg leuk vinden om te doen.

Check daarom YouTube: Kanaal van DutchStarLeague, abonneer je op ons kanaal en help ons groeien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
Leuk initiatief, al zou ik wel eerst je aspect ratio problemen verhelpen, het beeld ziet niet goed uit zo. Je wil je Starcraft 2 wel in een 16:9 resolutie (dus 1280x720 ofzo) draaien anders krijg je van dit samengeperste beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inderdaad, ik raad je aan in (native!) 720p of 1080p te filmen.
lees: starcraft ingame instellen op de gewenste resolutie, vervolgens opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 16:28

Bosmonster

*zucht*

Yeah, dit is best irritant kijken. Ik kijk redelijk veel casts dus vind het verder wel een leuk initiatief.

En probeer je "uhh" onder controle te krijgen ;)

Ow niet alleen 16:9, bij voorkeur 1920/1080, dan ziet de video er in 1080 ten minste ook leuk uit. Nu is het net of je starcraft 1 zit te kijken :P

[ Voor 32% gewijzigd door Bosmonster op 07-09-2010 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
k dan, we gaan er aan werken. tnx voor de feedback lui.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyboria
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-09-2021
Ik ga vanavond ( na het werk ) eens een kijkje nemen op de website. Lijkt me wel een leuk initiatief.
Is het ook de bedoeling dat mensen replays opsturen naar een bepaald e-mail adres of hebben jullie er genoeg? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Dit is niet de bedoeling, werving/spam is niet toegestaan zie ook Het algemeen beleid #verbodenspam. Dit topic gaat dan ook op slot.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.