[RC5-72] dnetc@home en stats

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:49

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Topicstarter
Mede-auteurs:
  • Bubbles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:20

Bubbles

• Xaverius
  • Laatst online: 13-08 21:16

Xaverius

• KuuKe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

KuuKe

• SandStar
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08 17:01

SandStar

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:20

iisschots

Naar aanleiding van de vragen over wat dnetc@home precies doet en van plan is op RC5-72, is er even overleg geweest binnen de crew, en is er een mailtje verstuurd naar d.net. Overleg loopt nog, maar uiteraard mag onze userbase ook haar mening geven.

De mails
Hello Bovine,

After some discussing in our own forum we have a question regarding team dnetc@home. We would like to know what the opinion of distributed.net is about dnetc@home being in the distributed.net stats and particulary the fact that if someone participates in dnetc@home the user can choose a team in BOINC and gets the BOINC-points but is listed in the distributed.net statistics as a dnetc@home user.

Questions have been asked on the forum of dnetc@home but were smashed by the admin there: http://www.dnetc.net/foru...id=96&nowrap=true#912

There is no warning when you register with dnetc@home that the points you get are counted towards the account of dnetc@home and therefor people may think they are scoring points for their own team instead of dnetc@home (currently there are 316 teams participating in dnetc@home).

The dnetc@home client also seems to distribute its own version (maybe only renamed) instead of downloading it from the distributed.net site.

Kind regards,
DPC
toon volledige bericht
Het antwoord kwam een paar dagen later :
Hi,

Most people participating in the dnetc@home project apparently only
care about the BOINC-specific stats offered on their website and not
the official statistics on stats.distributed.net

We have actually worked closely with both the dnetc@home and yoyo@home
groups to ensure that their users at least individually
distinguishable by a unique pseudo email, instead of a single email
address for all users (as they both originally were doing).
Additionally, we have implemented the server-side logic that joins
those pseudo users into the dnetc@home or yoyo@home teams
automatically, with the intention that those users access the native
BOINC team functionality on their own websites. We currently tolerate
the out-of-band redistribution of our client binaries, on the basis
that they have both been responsive to our requests so far.

We would prefer to have a common team system that could be shared by
BOINC and regular users, but there would be a significant amount of
additional work required to do this. At some point in the future we
may be able to offer an official BOINC server with native integration,
however we cannot estimate when that will be.

Thanks for your interest and your continued support. Let us know if
you have any further questions or suggestions.

D.net
toon volledige bericht
Dat is niet helemaal wat we hadden verwacht, maar wellicht kunnen we nog verder komen. Het verzoek aan ieder is om niet te reageren naar d.net zolang de crew nog in overleg is. Dit kan het proces alleen maar verstoren.

Als jullie nog ideëen hebben over, of gedetailleerde ervaring met (het aanpassen van) de dnetc@home client, laat het dan hier weten, zodat dit meegenomen kan worden in eventueel verder overleg met distributed.net.

[ Voor 3% gewijzigd door FreezeXJ op 07-09-2010 20:33 ]

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:35
Fijn om eindelijk iets te horen over dit 'euvel'. Ik heb hierover ook al contact gehad met Xaverius en iischots. Hoopte dat de crew als DPC zijnde een sterker standpunt kan geven in dit.

Ik vind het jammer dat een neven-project teamstats maakt en dat dan in het hoofd-project alles op 1 hoop gegooid wordt. Zeker als dit gebeurd in hét DPC project. Dat maakt de competitie een stuk minder leuk en laat nou net dit project dat het meest nodig hebben. Het doel is niet echt om over naar huis te schrijven, maar de client, proxy en stats maken het leuker. Als je een neven-project als distributed.net zijnde toestaat, dan moeten ze ook de teamstats 1 op 1 overnemen is mijn mening. Dus DPC'ers bij BOINC Dnetc@Home ook bij distributed.net onder DPC. Anders is het toch competitie vervalsing? Of kunnen wij ook een wrapper ontwikkelen?

Ik zal dit topic wel in de gaten houden. Ben eigenlijk benieuwd of we onze vrienden van andere teams ook kunnen benaderen voor hun mening. Neem een KWSN, Anandtech, GHN en misschien nog wel meer. Die zullen er vast ook niet blij mee zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
We zijn op dit moment bezig met een reactie hierop. Wanneer deze verstuurd is en we hebben een antwoord dan horen jullie het natuurlijk weer :)

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:25
Vanuit het oogpunt van DNET kan ik het wel begrijpen. Hun project krijgt, door de BOINC-wrapper, veel meer crunchers. Voor de oude garde teams is het natuurlijk minder, er valt niet op te boksen tegen de BOINC-community in deze.

Het zelf ontwikkelen van een (DPC)-wrapper, en/of het aanpassen van de bestaande wrapper zodat deze de punten gewoon bij DPC laat komen, is allebei mogelijk denk ik. Maar het nut ervan zal zeer beperkt zijn gezien de enorme output van DNETC@Home.

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

Topicstarter
Zullen we het over d.net en DNETC hebben voor de duidelijkheid? ;)
Verder vind ik het aantal reacties wat laag in dit draadje. Zijn er zo weinig mensen die dit slecht vinden? Moeten we uberhaupt wel contact zoeken met d.net?

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
Mja, het is natuurlijk niet het enige of eerste wrapper-project. o.a. DPAD en OGR zijn al gedaan door yoyo@home. Alleen is de impact voor DPC daar minder.

Yoyo heeft al eens aangegeven er niet voor te kunnen/willen gaan zorgen dat de punten bij het reguliere team van de betreffende cruncher komen.

Ik wil wel eens kijken of die wrapper-projecten te foppen zijn zodat de punten wel gewoon naar DPC gaan, maar het is even de vraag of dat niet onder cheaten valt (immers, DPC krijgt dan punten bij zowel DNETC als d.net)

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het cheaten, zolang dit twee aparte projecten (stats) zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Topicstarter
Als ze echt gescheiden zouden zijn niet maar al het werk van dnetc@home staat ook in de stats van d.net onder de naam van dnetc@home terwijl er eerder deze week 316 teams meededen in dnetc@home. dnetc@home staat op #1 bij d.net met de punten van deze 316 teams .

Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de huidige evolutie van weinig respect getuigen van d.net tegenover DPC. Indien we onze rechtmatige eerste positie niet terug krijgen lijkt een massale terugtrekking uit dit project de enige gepaste reactie. Dan kunnen we de vrijgekomen computerkracht aan projecten doneren die (i) het wél zinvol gebruiken en (ii) ons respecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Ik moet zeggen dat ik ook van de 'oude rotten' wat meer reacties had verwacht. Denk dat de meeste al niet meer echt aktief zijn of er niet meer de moeite voor willen doen. Paranomia van NC heb ik ook nog gesproken via MSN en vond het ook 'cheaten', maar had niet het idee dat er iets aangedaan kon worden. Maar dat kan hij zelf ook wel bevestigen (of ontkennen) door te reageren ;)

Ik denk dat het terug trekken van DPC niet de juiste aktie is. Tenminste, niet als we als enige team dit doen.

• smoking2000
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:06

smoking2000

DPC-Crew

dpkg-reconfigure reality

RC5 is al heel lang mijn project niet meer, maar ik vind de actie van DNETC@Home niet passen bij de spirit van DC. Dat is toch samen werken voor een betere wereld. De punten van andere teams te kapen volgens deze constructie valt daar niet onder.

Als deze constructie ook door de andere grote teams niet gewaardeerd wordt, zie ik wel heil in een open letter oid aan d.net waarin deze teams hun onvrede uiten. Als de top 10 zou dreigen met zich terug te trekken uit het project, zal d.net wel gemotiveerd zijn om veranderingen van DNETC@Home af te dwingen. Maar ik ben nooit zo'n fan van een opstelling: "Als jullie niet naar me luisteren dan ga ik weg". Dat neigt naar afpersing en ook dat is niet netjes, zoals het kapen van andere teams credit dat ook niet is.

| [Folding@Home] Announce: Client monitor voor Linux (fci) | fci-1.8.4 | Fatal Error Group |

Verwijderd

Toen SandStar dit vertelde in een ander postdraadje was mijn impulsieve reactie: concurrentievervalsing. Dat is nog steeds mijn mening.

Wellicht kan de wrapper aangepast worden zodat de WU bij d.net opgehaald wordt (en geretourneerd) maar is geen goede oplossing. Het probleem ligt bij d.net en DNETC zij dienen het op te lossen. Zelf wrappers bouwen is hetzelfde doen waartegen we ageren.

In ieder geval zouden projecten die dit toelaten uit de DC Vault geknikkerd moeten worden.

• DigiK-oz
Het is niet een kwestie van toelaten, al zou d.net het niet willen kan DNETC het alsnog gewoon doen. Ze doen niks anders dan de officiele d.net client draaien, maar dan in een BOINC-schil, met een door hun gemaakte .ini file waarin voor iedereen hetzelfde userid staat. Ze zouden dat specifieke userid kunnen blokkeren of domweg niet weergeven in de stats, maar dat userid kan DNETC natuurlijk zo wijzigen.

Whatever

• ParaNoiMia
  • Laatst online: 11-08 22:30
Witlof schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 22:50:
Ik moet zeggen dat ik ook van de 'oude rotten' wat meer reacties had verwacht. Denk dat de meeste al niet meer echt aktief zijn of er niet meer de moeite voor willen doen. Paranomia van NC heb ik ook nog gesproken via MSN en vond het ook 'cheaten', maar had niet het idee dat er iets aangedaan kon worden. Maar dat kan hij zelf ook wel bevestigen (of ontkennen) door te reageren ;)

Ik denk dat het terug trekken van DPC niet de juiste aktie is. Tenminste, niet als we als enige team dit doen.
* ParaNoiMia zwaait naar Witlof :>

Inderdaad, ik zie dit eigenlijk ook als cheaten cq concurrentievervalsing. Dat maakt het er niet leuker op in een tijd dat DC-en toch al een stuk minder enthousiast beleefd en gedaan wordt als voorheen. En het valt mij inderdaad tegen van dnet dat er niets aan wordt gedaan, misschien speelt wel mee dat door de BOINC-wrapper het project een stuk harder gaat (of is dat een evil thought ?)

• Witlof
DigiK-oz schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 12:44:
Het is niet een kwestie van toelaten, al zou d.net het niet willen kan DNETC het alsnog gewoon doen. Ze doen niks anders dan de officiele d.net client draaien, maar dan in een BOINC-schil, met een door hun gemaakte .ini file waarin voor iedereen hetzelfde userid staat. Ze zouden dat specifieke userid kunnen blokkeren of domweg niet weergeven in de stats, maar dat userid kan DNETC natuurlijk zo wijzigen.
Maar als iedere client een zelfde userid heeft, hoe kan dan het team bij d.net dik 2.500 members hebben?
This team has had 2,522 participants contribute blocks. Of those, 2,522 are still on this team, and 1,019 submitted work today.
bron: http://stats.distributed....p?project_id=8&team=31955

Als er daar een verschil ingemaakt kan worden, dan kan ook het team ID aangepast worden. Of is dat een hele rare gedachten kronkel?

* Witlof zwaait terug naar ParaNoiMia :w

• Xaverius

Xaverius

Topicstarter
Witlof schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 13:49:
[...]
Maar als iedere client een zelfde userid heeft, hoe kan dan het team bij d.net dik 2.500 members hebben?
quote: bovine
We have actually worked closely with both the dnetc@home and yoyo@home groups to ensure that their users at least individually distinguishable by a unique pseudo email, instead of a single email
address for all users (as they both originally were doing).
Zo dus, volgens mij zit het probleem in het teamgedeelte en niet in het usergedeelte waar d.net aangeeft dat het veel tijd kost om dat aan te pakken.

Vooralsnog staat er een mail in de planning waarin we wel vragen om dit uit te voeren. Ik hoopte eerst nog op wat meer reacties van de RC5-draaiers hier en ik zie dat er iig iemand/een paar is/zijn langsgekomen.

[ Voor 26% gewijzigd door Xaverius op 11-09-2010 14:30 ]

Stop de verwelking!

• DigiK-oz
Witlof schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 13:49:
[...]

[...]

bron: http://stats.distributed....p?project_id=8&team=31955

Als er daar een verschil ingemaakt kan worden, dan kan ook het team ID aangepast worden. Of is dat een hele rare gedachten kronkel?

* Witlof zwaait terug naar ParaNoiMia :w
Hmm, je hebt gelijk. Zit het toch net wat anders in elkaar dan ik dacht. Maar ik weet niet precies hoe het user/team gebeuren in elkaar steekt bij d.net, een user wordt geidentificeerd door een email adres toch? Hoe wordt dat aan een team gekoppeld?

Zo te zien in hun geval op basis van een deel van de naam (@dnetc.net)?

[ Voor 4% gewijzigd door DigiK-oz op 11-09-2010 14:43 ]

Whatever

• Witlof
Xaverius schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 14:28:
[...]

[...]
Zo dus, volgens mij zit het probleem in het teamgedeelte en niet in het usergedeelte waar d.net aangeeft dat het veel tijd kost om dat aan te pakken.

Vooralsnog staat er een mail in de planning waarin we wel vragen om dit uit te voeren. Ik hoopte eerst nog op wat meer reacties van de RC5-draaiers hier en ik zie dat er iig iemand/een paar is/zijn langsgekomen.
Tja, dat het veel tijd kost is geen excuus naar mijn mening. Ik zie me al bij mijn baas aankomen :+ Al zijn het separate user ID's van de DNETC'ers, dan kunnen ze best een koppeling geven bij DNETC naar d.net waarbij het team ID meegenomen wordt toch? Het hoeft niet vandaag op morgen, maar het zou wel fijn zijn als het dit jaar nog aangepast kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf via een ander e-mailadres een paar blokjes gemorst naar RC5.
Die participant heb ik netjes aangesloten bij DPC, maar dan krijg je de volgende melding:

You have joined Dutch Power Cows
Email Address: ronald@joris-software.nl
Participant Number: 477704
Old Team Affiliation 0: No Team
New Team Affiliation 10313: Dutch Power Cows

Any submitted blocks that have not been allocated to a team will be allocated to the team you have now selected during the next stats run.

Any submitted blocks that you have already allocated to a team will not be affected. Only future blocks will go to the new team.

No changes will be visible until the next stats run.

You have until midnight UTC to change your mind without any problem.
Team joins are tracked on a day-by-day basis, so only the last teamjoin on a given day will take effect. Once midnight rolls around though, your team selection for that day turns into a pumpkin, err, becomes permanent.

Stats runs typically occur daily at 00:00 UTC.

Ik weet niet of het mogelijk is om op de een of andere manier bij je gebruikersgegevens te komen als je de BOINC-client draait, maar dan zou je eenvoudig alsnog over kunnen stappen naar DPC. Niet met het nu al gegrazen deel, maar wel voor alle volgende blokjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandStar

SandStar

DPC-Crew

Zandster

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 12 september 2010 @ 20:43:
Ik heb zelf via een ander e-mailadres een paar blokjes gemorst naar RC5.
Die participant heb ik netjes aangesloten bij DPC, maar dan krijg je de volgende melding:

You have joined Dutch Power Cows
Email Address: ronald@joris-software.nl
Participant Number: 477704
Old Team Affiliation 0: No Team
New Team Affiliation 10313: Dutch Power Cows

Any submitted blocks that have not been allocated to a team will be allocated to the team you have now selected during the next stats run.

Any submitted blocks that you have already allocated to a team will not be affected. Only future blocks will go to the new team.

No changes will be visible until the next stats run.

You have until midnight UTC to change your mind without any problem.
Team joins are tracked on a day-by-day basis, so only the last teamjoin on a given day will take effect. Once midnight rolls around though, your team selection for that day turns into a pumpkin, err, becomes permanent.

Stats runs typically occur daily at 00:00 UTC.

Ik weet niet of het mogelijk is om op de een of andere manier bij je gebruikersgegevens te komen als je de BOINC-client draait, maar dan zou je eenvoudig alsnog over kunnen stappen naar DPC. Niet met het nu al gegrazen deel, maar wel voor alle volgende blokjes.
toon volledige bericht
Kan niet. Boinc client graast met een @dnetc.net mail adress. Boinc client heeft ook geen .ini file waar je het kan aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vermoed dat dnetc wu's ophaalt bij d.net, waarschijnlijk heeft dnetc een flinke wu-pool. De boinc client van dnetc haalt wu's op bij dnetc en stuurt ze terug naar dnetc. Vervolgens stuurt dnetc de wu via een ander protocol weer terug naar d.net. Je kan dus geen invloed uitoefenen op het laatste gedeelte van het communicatietraject.

• Witlof
Geen bericht is goed bericht?

• Bubbles

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Topicstarter
Er is, als het goed is, nog een mail richting d.net gestuurd, namens de DPC crew, maar ik heb nog niet van een antwoord daarop vernomen. Ik laat het even aan de rest van de crew over om hier verder op te reageren.

Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10

• Xaverius

Xaverius

Topicstarter
De mail is verstuurd en het wachten is op Bovine, of één van zijn kornuiten. Maar er waren wat probleempjes met RC5 deze week dus wellicht daarom dat het wat langer duurt.

Stop de verwelking!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-06 19:50

PcDealer

HP ftw \o/

Ik ben een actief oud-member. Maar ik heb geen idee waar dit over gaat.

Waarom trouwens de mail versturen voordat wij ons licht hierover hebben kunnen laten schijnen?

LinkedIn WoT Cash Converter

• SandStar

SandStar

DPC-Crew

Zandster

Topicstarter
PcDealer schreef op woensdag 29 september 2010 @ 10:19:
Ik ben een actief oud-member. Maar ik heb geen idee waar dit over gaat.

Waarom trouwens de mail versturen voordat wij ons licht hierover hebben kunnen laten schijnen?
Je wilt dat we mails eerst door iedereen laten screenen voordat die verstuurd wordt?

• Xaverius

Xaverius

Topicstarter
Waar het over gaat is dat er door een derde partij een BOINC-port gemaakt is van RC5-72. Dit is dus een "nieuw project" binnen BOINC en daar kan dus iedereen werk voor doen. Het BOINC-project dnetc@home bestaat uit minstens 316 teams en vast nog wel wat losse gebruikers die daar aan meedoen of hebben gedaan.

Nu is het zo dat dus iedereen credits krijgt onder BOINC, allemaal prima. Maar wat gebeurd er in de distributed.net statistieken, daar staan alle punten die dnetc@home door alle gebruikers en teams maakt onder de naam dnetc@home in de stats. Dit klopt natuurlijk niet want eigenlijk horen die punten aan de gebruikers toegekend te worden die ze hebben gemaakt.

Ik zelf ben gevraagd door een DPC-lid hoe dit zit en of we dit willen aankaarten. Ik heb hier en daar gepolst bij subteam(s) en crunchers en de mensen die ik "gesproken" (IRC) heb vinden het geen goede actie dat zo'n project als team in de statistieken staat.

Binnen de Dutch Power Cows hebben we de DPC-crew en bij dit soort gelegenheden pakken wij de communicatie richting de projectleiding op om vragen te stellen. De crew bestaat meerdere personen en binnen de crew is er overleg over hoe de mail opgesteld wordt. In de topicstart staat ook vermeld dat je je mening mag geven
Overleg loopt nog, maar uiteraard mag onze userbase ook haar mening geven.

[ Voor 10% gewijzigd door Xaverius op 29-09-2010 11:12 ]

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Is er nog nieuws? Ik kwam via Xciles op de volgende link terecht: http://www.dnetc.net/rc5/byemail.html

Is er geen mogelijkheid om een sync te krijgen tussen de teams van BOINC en D.net? Of een optie die de mogelijkheid geeft dat er een mail alias aangemaakt wordt van <username>@dnetc.net naar user-account-email?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joh14vers6
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-06-2024
Het lijkt mij niet wenselijk dat de distributed.net stats RC5-72 worden vervuild door stats van het project DNETC@home. Bij projecten buiten distribured.net waar BOINC-client schillen van zijn, zie je dit toch ook niet.
Of je doet mee aan project distributed.net RC5-72 of aan Dnetc@home en dus punten voor dat betreffende project.

Is het niet mogelijk om vooruitlopend op de wijzigingen van distributed.net de door onze geposte stats van RC5-72 te filteren van stats van DNETC@home?

Systeem van Joh14vers6 Team Joh14vers6 Gear: Sony 550, HS3600, Minolta 50mm/1.7, Tamron 10-24mm, Minolta 24-105, Minolta 100-300 (D) Te koop: Sigma 10-20mm KM 18-70mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Je hebt inderdaad gelijk wat betreft vervuiling van BOINC schillen. Bij PrimeGrid en SoB zie je dat bv niet.

Filteren kan. Dat is gewoon 1 team uit de stats halen ;) Het is alleen jammer dat het dan alleen in onze stats goed staat. Ik hoop dat gewoon Dnet een keertje in ziet dat dit niet kan, maar volgens mij gaat hier niet veel aan gedaan worden. Of we moeten massaal aktie ondernemen. Misschien allemaal de naam aanpassen om onze mening duidelijk te maken? of allemaal sparen om te boycotten :P Zo wordt er volgens mij ook niet veel aangedaan helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn excuses om deze oude topic te bumpen, maar ik ben de schandelijke RC5-72 statswijzigingen niet vergeten en vraag me af hoe de zaken er momenteel voor staan. Hebben we ons ongenoegen inmiddels officieel aan dnet kenbaar gemaakt? Indien ja, wat was hun reactie hierop?

Mijn standpunt is in elk geval onveranderd gebleven: enkel de volledige terugtrekking uit dit project is een gepast antwoord op de totale minachting van dnet tegenover ons team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-07 09:00

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Ik, als niet rc5-er, heb me hier verre van gehouden, maar wilde toch mijn 2cts geven.
Wat houdt ons tegen om dnetc@Home BOINC Team bij onszelf als eerste tweede uit de stats te halen? Bij de Free-DC stats hebben ze dit ook al gedaan. http://stats.free-dc.org/stats.php?page=proj&proj=rc572
Het is blijkbaar voor menigeen een doorn in het oog en terwijl de discussie loopt tussen de onze crew en de dnet crew worden onze stats niet "besmeurd".

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
Dat is ook iets wat we zeker moeten overwegen. Zal de discussie eens opwerpen :)

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan me vinden in het voorstel van Cow_tipping om de wrapper uit onze stats te knippen, maar dat is mijn inziens onvoldoende. Onze versie is in dat geval slechts een subjectieve weergave van de realiteit. Voor de rest van de wereld staan we nog op die tweede plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2011 @ 14:46:
Ik kan me vinden in het voorstel van Cow_tipping om de wrapper uit onze stats te knippen, maar dat is mijn inziens onvoldoende. Onze versie is in dat geval slechts een subjectieve weergave van de realiteit. Voor de rest van de wereld staan we nog op die tweede plaats.
Agree! :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Topicstarter
Ik ben het volledig met je standpunt eens. De boincclient zou gewoon als een losse entiteit moeten worden gezien en hoort derhalve ook niet thuis in de normale stats. Voor ons zelf natuurlijk simpel op te lossen door een filter in onze eigen stats te zetten, maar het echte probleem wordt er niet mee verholpen. Het lastige is echter dat uit de reacties van d.net lijkt te blijken dat ze er niet veel voor voelen aanpassingen van hun kant te moeten maken. Maargoed, de crew is er weer even mee bezig, zoals iisschots ook al aangaf.

Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.stanneveld
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 06-03 07:27
Volgens mij is het game over voor dnetc@home het geld is op daar en de poolen stoppen er mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joh14vers6
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-06-2024
Iemanden hebben geld gedoneerd aan ze. Dus....helaas.

Systeem van Joh14vers6 Team Joh14vers6 Gear: Sony 550, HS3600, Minolta 50mm/1.7, Tamron 10-24mm, Minolta 24-105, Minolta 100-300 (D) Te koop: Sigma 10-20mm KM 18-70mm

Pagina: 1