I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
probeer tijdens het booten eens op setup te drukken? daar kan je evt. wat output settings wijzigen.
Er is geen "setup" knop. En nergens in de instellingen kan ik output-settings wijzigen helaas. Het stoort me gewoon, niet dat ik mijn PS2 nog zo vaak gebruik, maar als het met mijn PS2 kan, moet het ook met de Media centre PC kunnen, Wat me dan wel weer plezierig lijkt.
En volgens de handleiding moet het kunnen! Iemand van TweakFiber die er ervaring mee heeft misschien?
Hier even heel schematisch wat ik bedoel te bereiken:
http://www.mobypicture.com/user/Firesphere/view/7354943
En volgens de handleiding moet het kunnen! Iemand van TweakFiber die er ervaring mee heeft misschien?
Hier even heel schematisch wat ik bedoel te bereiken:
http://www.mobypicture.com/user/Firesphere/view/7354943
[ Voor 13% gewijzigd door Firesphere op 11-09-2010 22:07 ]
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Het spijt me voor de bump. Ik heb helaas nog steeds geen oplossing gevonden.
Ik hoop dat Tweak, of iemand anders, mij hier wat meer over kan vertellen. Het probleem is dat het dus volgens de handleiding WEL kan, maar in praktijk NIET.
En via Motorola kan ik geen support krijgen (ja, inderdaad, vaag), tegelijkertijd zegt KPN "dat kan niet" (ik dus "huh, volgens handleiding wel") etcetera. Het wordt een beetje een rare situatie.
Ik hoop dat Tweak, of iemand anders, mij hier wat meer over kan vertellen. Het probleem is dat het dus volgens de handleiding WEL kan, maar in praktijk NIET.
En via Motorola kan ik geen support krijgen (ja, inderdaad, vaag), tegelijkertijd zegt KPN "dat kan niet" (ik dus "huh, volgens handleiding wel") etcetera. Het wordt een beetje een rare situatie.
Het is mij nog niet helemaal duidelijk wat er nu wel /niet werkt?Firesphere schreef op donderdag 09 september 2010 @ 14:53:
Er is geen "setup" knop. En nergens in de instellingen kan ik output-settings wijzigen helaas. Het stoort me gewoon, niet dat ik mijn PS2 nog zo vaak gebruik, maar als het met mijn PS2 kan, moet het ook met de Media centre PC kunnen, Wat me dan wel weer plezierig lijkt.
Werkt het doorschakelen van de PC (S-Video) uitgang?
Werkt het doorschakelen van de de PS2, deze zal waarschijnlijk SCART RGB of CVBS gebruiken?
Werkt het doorschakelen wel als je maar een apparaat aansluit/gebruikt?
Werkt het eventueel wel zonder de SCART 'joiner'?
En wat betreft de uitgangssignalen van de PC en PS2:
Je gebruikt een S-Video uitgang van de PC en de PS2 uitgang welke waarschijnlijk SCART RGB is?
Als je deze signalen over dezelfde scart ingang laat lopen moet je normaal gesproken de (TV)SCART ingang hiervoor handmatig instellen bij het omschakelen.
Dus instellen voor RGB/CVBS(composite) of S-Video.
Een soortgelijk probleem (RGB/S-Video over scart) kwam trouwens ook ter sprake op het Ziggo forum:
Ziggo Gebruikers Forum: Geen beeld wel geluid met JVC videorecorder en Cisco8455
Je PS(3?) zal via SCART exact dezelfde instellingen moeten gebruiken die ook op de VIP1960 zijn ingesteld naar de TV toe, zit daar een verschil in, dan werkt het niet.
Dus RGB <VIP1960> RGB of S-VIDEO <VIP1960> S-VIDEO enz.....
Dus RGB <VIP1960> RGB of S-VIDEO <VIP1960> S-VIDEO enz.....
Er werkt momenteel niets behalve geluid, omdat het geluid via mijn mengpaneel en versterker loopt. Dit gaat volledig buiten de TV om dus.The_Doman schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 23:26:
[...]
Het is mij nog niet helemaal duidelijk wat er nu wel /niet werkt?
Werkt het doorschakelen van de PC (S-Video) uitgang?
Werkt het doorschakelen van de de PS2, deze zal waarschijnlijk SCART RGB of CVBS gebruiken?
Werkt het doorschakelen wel als je maar een apparaat aansluit/gebruikt?
Werkt het eventueel wel zonder de SCART 'joiner'?
Enkel de PC of de PS2 levert alsnog niets op helaas.
Ik heb trouwens maar 1 SCART ingang op m'n TV.En wat betreft de uitgangssignalen van de PC en PS2:
Je gebruikt een S-Video uitgang van de PC en de PS2 uitgang welke waarschijnlijk SCART RGB is?
Als je deze signalen over dezelfde scart ingang laat lopen moet je normaal gesproken de (TV)SCART ingang hiervoor handmatig instellen bij het omschakelen.
Dus instellen voor RGB/CVBS(composite) of S-Video.
Een soortgelijk probleem (RGB/S-Video over scart) kwam trouwens ook ter sprake op het Ziggo forum:
Ziggo Gebruikers Forum: Geen beeld wel geluid met JVC videorecorder en Cisco8455
Pagina: 1