Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Mozilla Firefox] Schrijf markering/streep bug?

Pagina: 1
Acties:

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-11 14:50
Hallo mensen van het GoT,

Ik zit nu al geruime tijd met het probleem met Mozilla Firefox, dat wanneer ik ergens met mijn muis klik, dat mijn Firefox als ware als een soort van Word gedraagt, al kan er niet in geschreven worden. Ik heb zelf al geruime tijd gezocht naar een oplossing voor dit probleem, maar ik kom er maar niet uit.

Wat ik heb geprobeerd:
  • Firefox opnieuw installeren
  • Alle addons uitgeschakeld
  • Firefox ge-update
Heeft iemand een idee wat zou kunnen werken? Tijdens het lezen van iets is het redelijk vervelend om het steeds te zien knipperen.

Als een mooi voorbeeld, de onderstaande screenshot. Het moet wel op ware grote bekeken worden, anders zie je niet de streep waar ik het over heb. :+

Afbeeldingslocatie: http://img836.imageshack.us/img836/6386/firefoxc.png

Alvast bedankt voor de suggesties/ideeën

• calvinturbo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-11 07:50
Verwijder je Firefox profiel, dat blijft misschien achter, zelfs als je Firefox verwijderd

Windows Vista/Windows 7 locatie: %AppData% (Doe Control+R en voer %AppData% dan in) dan Mozilla dan Firefox dan Profiles en dan staat er 1 map (als het goed is) met cijfers en letters.

1. Verwijder deze map.
2. Deinstalleer Firefox
3. Opnieuw Firefox installeren (je kan gelijk voor Firefox 4 beta gaan (hoeft niet) (Effe googlen), is nieuwe Firefox)

Succes!

[ Voor 10% gewijzigd door calvinturbo op 07-09-2010 19:25 . Reden: Spelfouten ]

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Druk eens op F7, lost je probleem volgens mij op ;)

Zie voor meer info over wat dat is: MozillaZine - Accessibility features of Firefox

[ Voor 60% gewijzigd door Wiethoofd op 07-09-2010 19:26 ]

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• bloody
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23-11 19:06

bloody

0.000 KB!!

Wiethoofd schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 19:25:

Zie voor meer info over wat dat is: MozillaZine - Accessibility features of Firefox
ah F7 kan dus ook :S ik veranderde dat altijd via about:config

nope

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-11 14:50
Wiethoofd schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 19:25:

Dat is hem! Dat had ik dus helemaal niet verwacht, wist niet eens dat het een feature was in Firefox. :+
(nu dus wel)

Bedankt voor de hulp, topic mag een slotje op.

• calvinturbo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-11 07:50
@Zhalix

Volgens mij zetten ze niet zomaar slotjes op topics, maar dat weet ik niet zeker. Maargoed, veel plezier met je werkende Firefox :)
Pagina: 1