Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj.verhulst
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-09 22:38
Ik draai XP pro x32 , en gebruik Firefox, nu sinds afgelopen weekend, als ik bepaalde sites inlaad dan zie ik ze heel kort en dan verdwijnen ze een witte pagina ,, onderaan staat wachten op www.google-analetics.com

Ik gebruik ABP met dutch, maar als ik die uitschakel helpt dat niet, heb de browser gedeinstalleerd, en zonder add one geïnstalleerd , werkt nog steeds niet, gebruik ik IE dan werkt het wel.op de zelfde pc.
gebruik ik een andere pc in het zelfde netwerk met de zelfde sw dan werkt het daar ook.

na wat gegoogle zie ik dat er een verband is met de indexering van dat analytics, kan ik dat dan uitzetten ?
Ik zie dat java een rol speeld en bepaalde site hebben reclame en die lijken het soms niet te pikken of zo.. ondanks dat ik de sites op een whitelist zet.

niet gehindert door enige vorm van inzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj.verhulst
Heb een portable versie van FF op die bewuste pc gezet, die werkt wel naar behoren.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj.verhulst
heb een one care scan van M$ gedraaid die heeft wat register dingen aangepast en nu werkt ie weer normaal.

heel raar had ook register mechanic gedraaid en die heeft wel wat dingetjes gevonden en opgelost maar niet dit.

iedereen bedankt voor de inbreng :+