Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:12
Klein vraagje over Hi en het BlackBerry Eindeloos Online data bundel waar ik het antwoord niet echt kon vinden met de search tool.

Ik heb vorig jaar een abbonement Hi bel/sms E25 met Eindeloos Online allebei voor 2 jaar afgesloten. Maar nu word ik gek van me telefoon en wil ik een BlackBerry Bold 9700 sim-lock vrij halen en daar wil ik wel BlackBerry Eindeloos Online op hebben natuurlijk. Nu is mijn vraag of ik die data-bundel gewoon aan kan zetten zonder dat ik daar rare dingen voor hoef te doen zoals een nieuwe SIM-kaart ofzo.
Of misschien kan dat wel helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je dit niet online regelen? Inloggen bij Mijn Hi en ga daar eens wat rondsnuffelen. Anders zou ik gewoon even de klantenservice bellen. Zij weten meer dan wij.

Ik heb nog even lopen zoeken en kwam dit tegen. Dus ik denk dat het inderdaad via Mijn Hi te regelen valt.
Ik wil overstappen naar een andere bundel. Kan dat?

Bundel verhogen
Je kunt maximaal 1 keer per maand, gratis, een onbeperkt aantal stappen omhoog.

Regel dit direct via Mijn Hi

Bundel verlagen
Je mag verlagen als je eerder, tijdens je contractsperiode, naar een hogere bundel bent gemigreerd. Je mag niet tot onder dat eerste abonnement verlagen. Voorbeeld: als jouw eerste abonnement een Hi € 30 was en je bent toen naar Hi € 40 gegaan, dan mag je verlagen tot Hi € 30. Lager is niet mogelijk.

Let op: bij verlaging van het abonnement wordt de looptijd van het contract niet gewijzigd. Wanneer deze einddatum wel wijzigt, dan is er sprake van contractverlenging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-08 15:05
Ja, dat kan. Je moet even bellen. Ik heb het in januari dit jaar gedaan, alleen duurde het bij mij wel ruim een week voordat het omgezet was.

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
azt33 schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 21:21:
Ja, dat kan. Je moet even bellen.
Inderdaad, en omdat wij hier niet de helpdesk van Hi zijn gaat dit topic op slot.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Dit topic is gesloten.