• stephan-v
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10:08
Hallo,

MSI NF980-G65 Moederbord

Ik ben opzoek naar dit moederbord, alleen ik kan het nergens vinden in Nederland?
En misschien beantwoorden waarom dit moederbord absoluut nergens te halen valt.

Weet iemand misschien waar ik dit moederbord kan vinden(het liefst in Nederland dan zoniet in de benelux)

Groeten,

Stephan

• Viper_4111
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-02 13:44
Ik ben bang dat deze niet meer verkocht worden in NL. Het beste kan je denk ik gaan zoeken online maar dan kom je misschien weer in de problemen als je een probleem met het bord hebt.

Geen informatie beschikbaar

Verwijderd

Ik kan hem voor 150 euro aankomen als je wilt ;)

[edit]
Dat is via Ebay, mischien zou je zelf een account kunnen aanmaken en bestellen ;)

Maak aub gebruik van de Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/edit.gif-knop wanneer je wat toe te voegen hebt binnen 24 uur en zelf de laatst reagerende bent.

[ Voor 89% gewijzigd door Ultraman op 08-09-2010 10:32 . Reden: Editknop niet gebruikt ]

• Tjona100
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:22
Een Asus M4N98TD Evo een optie? Die heeft dezelfde chipset en is goedkoper. Tenzij je 3w sli gaat gebruiken

[ Voor 17% gewijzigd door Tjona100 op 08-09-2010 10:20 ]

Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-02 13:49

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Dit is meer iets voor Tweakers.net - V&A - Gevraagd, dan voor een forum waar (technisch) nieuws en problemen rond PMG worden besproken.
Misschien een idee om een moederbord met vergelijkbare features te zoeken welke wel beschikbaar is.

Verzoek om advies voor een moederbord is niet onmogelijk hier. Maar dan verwacht ik een wat uitgebreidere topicstart, waarin je aangeeft wat je van plan bent en/of naar wat voor features je exact op zoek bent. En niet te vergeten: wat je al gevonden hebt...

Daarom sluit ik bij deze dit topic.
Vragen/opmerkingen hierover mogen natuurlijk mijn kant op middels DM/email. :)

[ Voor 41% gewijzigd door Ultraman op 08-09-2010 10:40 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Dit topic is gesloten.