T-Mobile storing, oplossing pas na week 40

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161123

Topicstarter
Al geruime tijd ondervind ik bij T - Mobile problemen met het ontvangen van oproepen en smsjes.
Mensen die mij bellen krijgen regelmatig een in gesprek toon, terwijl ik dat op dat moment helemaal niet ben. Daarnaast komen smsjes pas uren later aan, zelfs hun eigen smsjes over de gemiste oproepen.
De lokatie waar ik mij op dat moment bevind, is iedere keer anders. Na het overleggen van deze lokaties, gaf de helpdesk aan dat hier geen overeenkomst was met andere incidenten van andere gebruikers.

Uiteraard ben ik bekend met het 3G probleem wat T - Mobile heeft, en dat ze hier hard aan werken. Zie bijvoorbeeld:

nieuws: T-Mobile-klanten kampen met problemen bellen en internetten

Ik maak echter gebruik van een oude Nokia 3109C zonder 3G en nog meer telefoons. Zie onder.
Om deze reden toch eens geprobeerd om er met de klantenservice uit te komen.

Gegevens van mijn abonnement:

Relax 300
W'n'W Plus Vast
Einddatum 26 mei 2011

Telefoons waarmee het getest is:

iPhone 3G
iPhone 3GS
Nokia 3109C
Nokia 6600

Het eerste contact is geweest op 23 agustus:

Helpdeskmedewerker geeft aan dat hij mijn instellingen op het netwerk gecontroleerd heeft, en dat deze in orde zijn. Hij maakt een ticket aan voor de technische dienst. Doorlooptijd is maximaal 10 werkdagen

24 Augustus 10.48 een smsje van T - Mobile:

Dat is snel dacht ik, echter bevat het smsje de volgende tekst:

"Volgens onze netwerkinstellingen kunt u SMS ontvangen. Heeft u nog problemen ? Dan kan de verzender van de SMS dit het beste melden bij de eigen provider."

Heel apart dus, omdat het niet kunnen smsen wel de minste zorg was. Het gaat meer om het niet bereikbaar zijn.

24 augustus:

Gebeld met T - Mobile helpdesk. Ticket bij technische dienst is gesloten, kan niet meer geopend worden.
Wederom uitgelegd wat nu het probleem is, en er word beloofd binnen 5 werkdagen contact met mij op te nemen.

Vandaag, 7 september:

Nog niets gehoord, ik besluit zelf maar te bellen. Het antwoord was eigenlijk heel simpel:

We zijn op de hoogte van dit probleem, en kunnen er op dit moment niets aan doen. Na week 40 word er een mogelijke oplossing verwacht.

En daar moet je het dan maar mee doen. Ik heb geopperd om het abonnement af te kopen, maar zelfs dit staan ze niet toe.

De helpdeskmedewerker blijft maar doorgaan over een compensatie, en dat hoef ik helemaal niet. Ik wil bereikbaar zijn!

Brief ligt klaar om verstuurd te worden, aangetekend, maar heeft T - Mobile het recht om mij nog minimaal 4 weken te laten wachten ? Of herkent iemand dit traject ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vriesdude
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:22
Ik herken de problemen die jij omschrijft. Berichten die behoorlijk vertraagd aankomen (zowel bij mij zelf, als verstuurde bericht van mij bij de ander). Ook regelmatig dat ik een SMS ontvang met "u heeft X gemiste oproepen van ..." terwijl mijn telefoon niet overgegaan is en ik wel bereikbaar was (zelf mobiel online op dat moment). Regio Zuid-Holland.

Ik heb nog geen moeite gedaan om e.e.a. uit te zoeken en contact op te nemen met T-Mobile (te druk :$), dus hoe het traject van klachtenbehandeling gaat kan ik helaas niet op antwoorden.

Je bericht is nogal lastig leesbaar, misschien kun je citaten van T-Mobile tussen quote tags zetten

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-08-2023
Misschien een beetje off topic en niet zo relevant maar dit soort helpdesk geklungel is dus voor mij de reden geweest om na jaren mijn abbonnement op te zeggen en over te stappen naar KPN.
Dit soort "onbewuste" minachting naar klanten was voor mij de druppel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdemYegin
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-12-2024
Ik heb dit probleem ook!

Ik dacht dat het aan mijn splinternieuwe telefoon lag maar daar lag het helemaal niet aan. ik ben heel vaak onbereikbaar al zegt mn telefoon van wel. Ik krijg misschien wel 10 smsjes op een dag van gemiste oproepen! Echt irritant voor de beller en ook voor mij.

Ik heb het zelf nog niet uitgezocht maar ben benieuwd hoe het zal aflopen bij jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-05 15:19
Ik had dit 2 jaar geleden al met mijn T-Mobile abbo, ik heb toen ook meerdere keren een klacht ingediend en uiteindelijk is mijn contract wel ontbonden.

Ik weet toevallig (via een medewerker van t-mobile) dat ze dat niet meer zo makkelijk doen.

Maar goed, een mobiel telefoonabbonement waarop je niet bereikbaar bent lijkt mij niet geheel logisch. Heb je een rechtsbijstand verzekering? Laat ze dan in gebreke stellen (als je er met hen zelf niet uitkomt).

Compensatie zou ik nooit doen, tenzij ze alles 100% compenseren, daarbij, als je die oplossing accepteert heb je geen poot meer om op te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Sir Fuxalot schreef op woensdag 08 september 2010 @ 03:31:
Ik heb dit probleem ook!

Ik dacht dat het aan mijn splinternieuwe telefoon lag maar daar lag het helemaal niet aan. ik ben heel vaak onbereikbaar al zegt mn telefoon van wel. Ik krijg misschien wel 10 smsjes op een dag van gemiste oproepen! Echt irritant voor de beller en ook voor mij.

Ik heb het zelf nog niet uitgezocht maar ben benieuwd hoe het zal aflopen bij jou.
Dat is dus precies wat ik ervaar.
Master__R schreef op woensdag 08 september 2010 @ 07:30:
Ik had dit 2 jaar geleden al met mijn T-Mobile abbo, ik heb toen ook meerdere keren een klacht ingediend en uiteindelijk is mijn contract wel ontbonden.

Ik weet toevallig (via een medewerker van t-mobile) dat ze dat niet meer zo makkelijk doen.

Maar goed, een mobiel telefoonabbonement waarop je niet bereikbaar bent lijkt mij niet geheel logisch. Heb je een rechtsbijstand verzekering? Laat ze dan in gebreke stellen (als je er met hen zelf niet uitkomt).

Compensatie zou ik nooit doen, tenzij ze alles 100% compenseren, daarbij, als je die oplossing accepteert heb je geen poot meer om op te staan.
Helaas geen rechtsbijstand verzekering, maar ik heb ondertussen wel de aangetekende brief verstuurd.
Compensatie is voor mij echt niet van belang, ik wil gewoon bereikbaar zijn.

Collega's van mij hebben ook hetzelfde probleem, echter er zijn blijkbaar maar weinig mensen die er ook echt een klacht van maken ?

Anoniem: 114616

Heb er gier ook last van dat ik ineens sms krijg met gemiste oproep. Ook is sinds 1 week de 3g verbinding constant weg aan het vallen.
Alleen nog niet gebeld.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Dit past beter in Shopping Forum, ik verplaats het voor je. :)

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
pven schreef op donderdag 09 september 2010 @ 22:35:
Dit past beter in Shopping Forum, ik verplaats het voor je. :)
Thanks
Anoniem: 114616 schreef op donderdag 09 september 2010 @ 22:33:
Heb er gier ook last van dat ik ineens sms krijg met gemiste oproep. Ook is sinds 1 week de 3g verbinding constant weg aan het vallen.
Alleen nog niet gebeld.
Ik heb eerlijk gezegd het idee dat meer mensen niet bellen.

Het ergste vind ik gewoon dat T - Mobile totaal geen oplossing bied. Ik ben bereid om zelfs mijn contract af te kopen maar ook hier kwam ik niet voor in aanmerking. De reden daarvan konden ze me natuurlijk niet geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-05 14:12
Ik ben tegenwoordig al 8 jaar klant bij T-mobile, waarvan 4 met het huidige abbo. De laatste anderhalf jaar zijn echter drama, mocht ook mijn contract niet ontbinden dus toen maar een compensatieregeling geaccepteerd.
Als mijn contractperiode straks voorbij is, zien ze mij in ieder geval niet meer terug. Ook raad ik sindsdien T-mobile sterk af als het over dit onderwerp gaat. Meest waardeloze service die ik ooit heb meegemaakt.
Helaas valt er weinig aan te veranderen dan je contract uit te dienen en maar hopen dat ze de beloofde verbeteringen nou ook echt een keer doorvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Helaas er nog steeds mee bezig.

De verbinding valt nu zo vaak weg, dat het bijna onmogelijk is geworden om te bellen.
Ik ben al een paar keer naar de T Shop geweest, gebeld met de KS, maar verder dan dat ik geduld moet hebben komen ze niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Rechtsbijstand?

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 161123 schreef op woensdag 08 september 2010 @ 12:01:

Helaas geen rechtsbijstand verzekering, maar ik heb ondertussen wel de aangetekende brief verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
En dan eindelijk goed nieuws!

Gister avond weer de klantenservice gebeld, en kreeg hier een hele vriendelijke mevrouw aan de lijn, welke mij perfect ter woord heeft gestaan.
Vanwege de problemen die er speelde, werd tijdens dit gesprek de verbinding 2 keer vebroken, waarna zij mij direct terugbelde. Ze begreep het probleem en snapte ook dat ik het nu wel zat was.

Ze ging even overleggen met haar manager, en na een aantal minuten eindelijk het verlossende woord: ontbinding!

Mijn contract is per direct ontbonden door T Mobile omdat hun geen oplossing konden vinden voor mijn probleem.
Pagina: 1