Assumptions are the mother of all fuck ups | iRacing Profiel
Daar heeft het nieuwe videosysteem maar zijdelings mee te maken: in 'Uit de rubrieken' stonden artikelen die niet op de fp verschenen. De redactie koos ervoor om artikelen die uit niets anders bestonden dan een inleiding en een video alleen daar te tonen.Salandur schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 15:23:
Volgens mij sinds het nieuwe video systeem worden nieuwe video's niet meer getoond in de genoemde tracker. Ik vond het wel prettig, want zo kon je zien welke video's er geplaatst worden.
Met het nieuwe videosysteem heeft de redactie besloten niet meer van dat soort artikelen te schrijven. Er is nu namelijk een rechstreekse pagina voor video's en de omweg van een video in een artikel is dus niet langer nodig.
Overigens staat er op de fp een blokje waarin de nieuwste toegevoegde video's ook voorbij komen. Als je de karmafeature 'custom frontpage' hebt, kan je dit blokje zelf aan of uit schakelen of op een andere positie neerzetten.
Never underestimate the power of stupid people in large groups
Aha, duidelijk & logisch.rob_erwt schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 15:55:
[...]
Daar heeft het nieuwe videosysteem maar zijdelings mee te maken: in 'Uit de rubrieken' stonden artikelen die niet op de fp verschenen. De redactie koos ervoor om artikelen die uit niets anders bestonden dan een inleiding en een video alleen daar te tonen.
Met het nieuwe videosysteem heeft de redactie besloten niet meer van dat soort artikelen te schrijven. Er is nu namelijk een rechstreekse pagina voor video's en de omweg van een video in een artikel is dus niet langer nodig.
Meestal kom ik via de RSS feed de site binnen of rechtstreejs naar het forum en dan valt het blokje niet echt op.rob_erwt schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 15:55:
Overigens staat er op de fp een blokje waarin de nieuwste toegevoegde video's ook voorbij komen. Als je de karmafeature 'custom frontpage' hebt, kan je dit blokje zelf aan of uit schakelen of op een andere positie neerzetten.
Een andere sugestie dan: een tracker voor video's is een (door mij) zeer gewenste toevoeging.
Inderdaad, het blokje video's op de FP uitgeschakeld en je komt nooit meer op die pagina, maar af en toe worden er wel leuke video's gepost die je daardoor dan dus mist. Een trackeritem voor video's zou niet misstaan voor de fanatieke tracker gebruiker (of de forum-only bezoekers met tracker aanSalandur schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 16:53:
Een andere sugestie dan: een tracker voor video's is een (door mij) zeer gewenste toevoeging.
jeee, zie net dat er een tracker voor video's is toegevoegd!
of bestond die al?
of bestond die al?
Nee, is toegevoegd nav [feat] link naar /video/ in menu toevoegenSalandur schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 15:32:
jeee, zie net dat er een tracker voor video's is toegevoegd!
of bestond die al?
dus dan kan deze ook wel dicht denk ik
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()