Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• innergetix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-11 16:44
Er gebeuren rare dingen met mijn telefoon.
De laatse 2 weken heb ik regelmatig dat mijn scherm bevriest ik moet dan soms tot wel 5 keer een reset doen om weer te kunnen werken met de tel.
Verder heb ik sinds die keren ook problemen met de syncronisatie elke keer krijg ik de melding dat er op de server zaken zijn veranderd en ik de boel handmatig moet syncroniseren, hierbij verlies ik dan wel elke keer mijn sneltoets instelling.

Heeft iemand enig idee wat dit kan veroorzaken?

• maximus1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 12:46
Welke telefoon en wat voor versie van je besturingssysteem?

Als ik het zo hoor ben je misschien wel toe aan een Hard Reset

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04:30
Mijn glazen bol stelt dat jij een nieuwe telefoon nodig hebt.

• gulie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-12-2024
Zonder verder details is het niet heel makkelijk te zeggen wat, maar het klinkt net zoals maxumus1 zegt dat he telefoon smeekt om een harde reset.

Ben Dis... dyc... dic... Dyslexie

• innergetix
Ben dus niet zo heel handig met dit forum blijkt.
Ik dacht te hebben gereageerd in het HTC touch diamond2 deel vandaar dat ik er geen toestel specs bij heb gezet.

Bij een harde reset ben ik dan al de doormezelf erop gezette info kwijt, bv TomTom,foto`s, muziek etc.

Sorry voor mijn onhandigheid.

Marcel 8)7

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ja dan ben je dat kwijt, dus backup maken he. Hard reset is altijd het eerste wat je probeert, werkt dat niet dan kan je telefoon defect zijn. Hard reset sluit vaak software problemen uit.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• innergetix
Lijkt te zijn opgelost met een harde reset, eens kijken de komende weken of het probleem terug komt.

Bedankt voor de adviezen _/-\o_
Pagina: 1