Toon posts:

asus rampage II gene herkent mn harddisk niet meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een vraagje

ik heb sinds vanmorgen een probleem met mijn pc

ik heb een asus rampage II gene moederbord en een core i7-920 processor en een samsung spinpoint f1 1tb harddisk

nou heb ik gisteravond mijn pc uitgezet en tot mijn grote verbazing wou mn pc mijn harddisk niet meer herkennen tijdens het opstarten

misschien dat er iemand is die hier meer van weet en mij kan helpen

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Heb je je HD al eens in een ander systeem getest?

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Verwijderd

Topicstarter
heb helaas geen ander systeem staan

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:01

ResuCigam

BOFH

Je zult toch echt zelf aan het testen moeten gaan, dat kunnen wij hier niet voor je doen. Is je HD nog zichtbaar in je BIOS, controleer de kabels en als dat niet helpt zul je de HD ergens in een andere computer moeten proberen.

We do what we must because we can.

Verwijderd

Topicstarter
hij herkent hem in mijn bios ook niet meer, ben net even bij een computerzaak geweest, en een van hun gaat even kijken, maar hij denkt al dat ie kapot is

maar in ieder geval bedankt voor jullie hulp

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Mag ik eigenlijk vragen waarom iemand met zo weinig kennis van PC's zon high-end moederbord heeft?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Verwijderd

Topicstarter
nou ik heb wel enig verstand van pc's, alleen zelf ik elkaar zetten doe ik niet, te weinig geduld, een ik wou graag een pc om een paar jaar mee vooruit te kunnen, dus vandaar zo'n high end moederbord

• Harm30
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-10-2025
ook al een andere sata kabel geprobeerd? en zit er wel een stroom kabel in..

je hebt voor mijn weten geen high end bord nodig als je toch geen verstand van hebt, want ik neem aan dat je toch niet overklockt maar dat is natuurlijk je eigen mening en daar ga ik niet mee in discussie.

maar een beetje meer inzet tonen is toch wel handig hier, je had net zo makkelijk even wat kabels kunnen om ruilen.

gametag: estruqiarixs

Verwijderd

Topicstarter
heb ook andere kabels gebruikt, dat hielp ook niet, en een stroomkabel zit er ook in, ook heb ik mn bios terug gezet naar de standaard instellingen maar niks hielp, heb de asus website ook bezocht maar dat hielp ook niet, en heb ook de kabel van mn 2de dvd brander geprobeerd en toen zag hij mn dvd branders ook niet meer

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-02 11:34

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

hij herkent hem in mijn bios ook niet meer, ben net even bij een computerzaak geweest, en een van hun gaat even kijken, maar hij denkt al dat ie kapot is
nou ik heb wel enig verstand van pc's, alleen zelf ik elkaar zetten doe ik niet, te weinig geduld
Ja dat blijkt wel :P Waarom vraag je het dan ook hier als je echt super snel een antwoord wil hebben? We doen ons best maar dit soort problemen dat duurt gewoon ff voordat je er op afstand via het forum een oordeel over kan geven.

Dus mag ik je een tip geven, mocht je nog een keer iets hebben met je pc ga dan gewoon naar die computer winkel of heb gedult en vraag het hier.

www.maartendeboer.net

Verwijderd

Topicstarter
okey sorry, dan zal ik wel ff geduld moeten hebben,

thnx voor je tip
Pagina: 1