Aangezien mijn Nvidia XFX Geforce 8800GT kaart het binnenkort gaat begeven, ben ik opzoek naar een vervanger. Ik heb al verschillende benchmarks bekeken, hier zie ik wel een hoop cijfertjes maar zie door de bomen het bos niet meer. Nu kan ik wel standaard voor de beste videokaart gaan, maar door het ontbreken van grafisch hele zware en interessante games besluit ik nu om een medium high end kaart te halen (die toch wel beter is dan wat ik nu heb.)
Op het moment zit ik te kijken naar de Sapphire Ultimate HD5670 1GB GDDR5, maar weet niet of dit op dit moment de beste in zijn prijsklasse is? Ik denk dat ik op het moment niet meer dan €125.- uit wil geven aan een videokaart, zouden jullie mij dan deze aanraden of is er een veel betere voor dezelfde prijs?
Op het moment zit ik te kijken naar de Sapphire Ultimate HD5670 1GB GDDR5, maar weet niet of dit op dit moment de beste in zijn prijsklasse is? Ik denk dat ik op het moment niet meer dan €125.- uit wil geven aan een videokaart, zouden jullie mij dan deze aanraden of is er een veel betere voor dezelfde prijs?