[PC] Eenvoudige games bedienbaar met pijltjestoetsen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimjansen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:13

kimjansen

Nu ff niks...

Topicstarter
Ik probeer een verzameling samen te stellen van eenvoudige games die je kunt bedienen met pijltjestoetsen en een beperkt (2-3) actieknoppen. Op internet zijn een hoop 'online' varianten te vinden, maar ik kan eigenlijk slechts sporadisch wat spellen vinden en meestal blijkt dat de standaard games van Windows 7 er beter uit te zien.

Speelt er nog iemand die 'ouderwetse' games waarmee je de bediening met het toetsenbord is? Ik heb ook naar emulators zitten kijken, maar daar kun je de games dan weer niet zo makkelijk voor kopen.

Mijn voorkeur gaat uit naar games die wat 'trager' zijn, dus geen race of vechtspellen, maar meer bord- of kaartspellen en die je even tijdens de koffie kan spelen.

Speed kills, but beauty lives forever...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Gewoon puur uit nieuwsgierigheid hoor: waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 241964

bram1984 schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 11:32:
Gewoon puur uit nieuwsgierigheid hoor: waarom?
Ik zie twee opties:
-Hij wil gamen met koffie in zijn ene hand, toetsenbord in de andere hand
-Hij wil gamen zonder zijn touchpad op zijn laptop te hoeven gebruiken (is nogal vervelend als je het mij vraagt).

Ik heb wel eentje die met een hand te besturen is, maar niet zo langzaam. Het is wel gratis:
Trackmania Nations

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:11
Misschien Worms. Je hebt wat meer knoppen, maar het is wel gemakkelijk met één hand te besturen en ook te spelen icm met koffie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimjansen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:13

kimjansen

Nu ff niks...

Topicstarter
Hehe het idee is meer om met een afstandsbediening een aantal spelletjes te kunnen doen op een HTPC ;-).

Worms is denk ik niet helemaal met het keyboard te bedienen, ik zie dat je ook de muis nog nodig hebt zo lijkt het.

Speed kills, but beauty lives forever...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
Eigenlijk kun je met iedere racegame aan de slag. Probeer anders een Trackmania, die is nog gratis ook :) Dat kan best met koffie in je hand overigens (tested :P)

[ Voor 21% gewijzigd door gnimmeL_kraD op 08-09-2010 10:31 ]

Xbox360 gamerprofile

Pagina: 1