Ik probeer een verzameling samen te stellen van eenvoudige games die je kunt bedienen met pijltjestoetsen en een beperkt (2-3) actieknoppen. Op internet zijn een hoop 'online' varianten te vinden, maar ik kan eigenlijk slechts sporadisch wat spellen vinden en meestal blijkt dat de standaard games van Windows 7 er beter uit te zien.
Speelt er nog iemand die 'ouderwetse' games waarmee je de bediening met het toetsenbord is? Ik heb ook naar emulators zitten kijken, maar daar kun je de games dan weer niet zo makkelijk voor kopen.
Mijn voorkeur gaat uit naar games die wat 'trager' zijn, dus geen race of vechtspellen, maar meer bord- of kaartspellen en die je even tijdens de koffie kan spelen.
Speelt er nog iemand die 'ouderwetse' games waarmee je de bediening met het toetsenbord is? Ik heb ook naar emulators zitten kijken, maar daar kun je de games dan weer niet zo makkelijk voor kopen.
Mijn voorkeur gaat uit naar games die wat 'trager' zijn, dus geen race of vechtspellen, maar meer bord- of kaartspellen en die je even tijdens de koffie kan spelen.
Speed kills, but beauty lives forever...