Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Dit is misschien een stomme vraag voor een hoop, maar... kun je nou 2 contracten hebben bij 1 telecomprovider. Ik heb een oude telefoon waar ik vanaf wil, maar mjn contract loopt nog bij Hi. Kan ik nu gewoon alsnog bij Hi (aangezien ik tevreden ben) nog een abonnement afsluiten op hetzelfde adres als waar nu gefactureerd op word.

Bij google wel geprobeerd, en op de websites gekeken... misschien kijk ik eroverheen:S?

bedankt voor de info,

Robert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 11:09:
Beste Tweakers,

Dit is misschien een stomme vraag voor een hoop, maar... kun je nou 2 contracten hebben bij 1 telecomprovider. Ik heb een oude telefoon waar ik vanaf wil, maar mjn contract loopt nog bij Hi. Kan ik nu gewoon alsnog bij Hi (aangezien ik tevreden ben) nog een abonnement afsluiten op hetzelfde adres als waar nu gefactureerd op word.

Bij google wel geprobeerd, en op de websites gekeken... misschien kijk ik eroverheen:S?

bedankt voor de info,

Robert
Ten eerste is dit helemaal geen stomme vraag. Maar je kan gewoon nog een extra abonnement afsluiten. Ik meende dat de limit op 3 abonnementen per persoon bij elke provider is.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Bel eens 1200, klantenservice.. Denk dat hun het beter weten dan wij ;)

Maar dat is geen probleem hoor. Als jij wil betalen voor 2 abo's zal er niemand zeggen dat het niet kan.

En als je belt, misschien hebben ze wel meerdere opties, zodat de ene wordt overgesloten (dat je dan niet met 2 abo's zit), gezien je bij de zelfde provider blijft.

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik zou niet weten waarom dit niet zou kunnen. Ik heb heel lang 2 abonnementen bij Vodafone gehad, 1 voor mezelf, andere voor mn vriendin. Nooit problemen.

Alleen als je ze niet betaald, dan krijg je gezeur :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kijk is aan wat een vriendelijke mensen haha:D

Bedankt voor jullie toelichtingen.
Gr!