Toon posts:

Prepaid+Internet in USA?

Pagina: 1
Acties:
  • 483 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey, ik vertrek morgen voor 3 weken naar New York, en maak een trip (door new jersey en washington).

Ik zou graag mijn gsm (htc hero) daar gebruiken en ook op het internet kunnen daar, natuurlijk niet met mijn belgisch kaartje. Weet er iemand of er in amerika voordelige prepaid tarieven bestaan met internet? Ik had iets gezien van t-mobile maar het internet gedeelte was onbetaalbaar.

Naar welke providers moet ik kijken?
Is dit überhaupt mogelijk met mijn gsm? (HTC Hero)
Zijn er in amerika verschillende tarieven voor de staten, en zou het dan 'buitenland' zijn om met een kaartje van new york in new jersey te bellen?

Bedankt! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-10 15:35
Maak gebruik van je wifi en zoek koffieketens als starbucks.
Zeker in de grotere steden zul je vaak gratis wifi gaan vinden dus je hoeft niet lang zonder in ternet te zitten.

Ik zou wel je 3g verbinding uitzetten, dat is erg duur inderdaad.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:36

D4NG3R

kiwi

:)

Verwijderd schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 10:37:
Hey, ik vertrek morgen voor 3 weken naar New York, en maak een trip (door new jersey en washington).

Ik zou graag mijn gsm (htc hero) daar gebruiken en ook op het internet kunnen daar, natuurlijk niet met mijn belgisch kaartje. Weet er iemand of er in amerika voordelige prepaid tarieven bestaan met internet? Ik had iets gezien van t-mobile maar het internet gedeelte was onbetaalbaar.

Naar welke providers moet ik kijken?
Is dit überhaupt mogelijk met mijn gsm? (HTC Hero)
Zijn er in amerika verschillende tarieven voor de staten, en zou het dan 'buitenland' zijn om met een kaartje van new york in new jersey te bellen?

Bedankt! 8)7
In amerika kun je bij heel veel van die tokos heel makkelijk een prepaid kaartje van 20 euro kopen, welke als hij leeg is onbruikbaar word.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:04
Heb je zelf überhaupt wel gezocht? In de Active Topics van Telecomproviders is hier een gecentraliseerd topic over waar deze info ook gewoon in staat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aike
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
En je kunt ook nog Boingo gebruiken. Voor 10 dollar kun je een maand lang ook op betaalde wifi-accesspoints. O.a. bij Starbucks.

Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik kan uit de topicstart niet afleiden dat je zelf al gezocht hebt. In Het algemeen beleid staat dat we eigen inzet en initiatief verwachten in een topicstart, dus deze gaat op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.