Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Freeware taakplanner gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 216 views

• lumix91
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-05-2023
Beste,

Ik ben op zoek naar een gratis geavanceerde taakplanner waarmee ik bijvoorbeeld iedere minuut een VBS script kan aanroepen.

Ik weet dat Windows over een standaard taakplanner beschikt, helaas kan ik op server 2008 maar een minimaal interval van 5 minuten instellen en ben ik niet echt tevreden over deze planner en zijn functies, vandaar dat ik opzoek ben naar een uitgebreide (lees gratis) variant.

Heeft iemand suggesties?

Alvast bedankt.

• Dnomaid
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-11 10:55
Niet om lullig te doen hoor, kan je niet gewoon '1 minuut' invoeren? Ik weet dat het niet in de standaard dropdown staat, maar je kan er gewoon in typen als het goed is. Dat is althans het geval op Windows 7.

[ Voor 10% gewijzigd door Dnomaid op 07-09-2010 10:22 ]

• Poltergeist
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:29
In Windows 2008 hetzelfde... Staat niet in de dropdown list, maar als je gewoon 1 minutes invult, werkt het gewoon.

• lumix91
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-05-2023
Krijg nou wat, inderdaad!

Misschien dat de taak planner nu wel voldoet, ik ga even spelen.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

7(8)7

Natuurlijk kan je je VBScript ook aanpassen zodat het een minuut pauzeert na een loop.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.