Plotseling... antiwmalware doctor. 
helemaal leip van de pop-ups.
Ik ben direct gaan googlen en heb een bestandje gevonden dat het proces stopt > succes.
Vervolgens adv allerlei handleidingen het register gaan opschonen en bestanden gaan verwijderen.
Dat is allemaal geslaagd.
Windows (Vista 64 bit) security center wilde echter niet meer starten, dus deze handmatig ingeschakeld via services.msc.
Alles stond uit, dus een voor een gaan proberen in te schakelen.
de defender wilde niet, en parental control reageerde wel, maar wel even rebooten.
Was er aardig zeker van dat alles weg was, dus ik rebooten.
de PC start op, en ik kan inloggen op beide profielen, maar vervolgens kom ik niet verder dan een zwart scherm en de melding dat de verkenner werd afgesloten vanwege een probleem.
als ik deze handmatig probeer te starten dan herhaalt de melding zich...
help
helemaal leip van de pop-ups.
Ik ben direct gaan googlen en heb een bestandje gevonden dat het proces stopt > succes.
Vervolgens adv allerlei handleidingen het register gaan opschonen en bestanden gaan verwijderen.
Dat is allemaal geslaagd.
Windows (Vista 64 bit) security center wilde echter niet meer starten, dus deze handmatig ingeschakeld via services.msc.
Alles stond uit, dus een voor een gaan proberen in te schakelen.
de defender wilde niet, en parental control reageerde wel, maar wel even rebooten.
Was er aardig zeker van dat alles weg was, dus ik rebooten.
de PC start op, en ik kan inloggen op beide profielen, maar vervolgens kom ik niet verder dan een zwart scherm en de melding dat de verkenner werd afgesloten vanwege een probleem.
als ik deze handmatig probeer te starten dan herhaalt de melding zich...
help
Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.