SWAT 3: Elite Edition Multiplayer?

Pagina: 1
Acties:

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Topicstarter
Ik speelde eerst erg vaak SWAT3 .. single player want multiplayer zat er niet in. Tis al lang dat ik het gespeeld heb maar heb wel die Elite Edition Update gedownload en was nieuwsgierg naar het multiplayer gebeuren.

Zijn er mensen die SWAT3:EE nu op LANs of op internet spelen? Hoe is het.. ? Loopt het goed?

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Werkt wel goed, vaak gespeeld met 2, 3 man op een LAN. Weinig crashes, stoere combo's (1 man blaast de deur open met een shotgun, 2e gooit flasbang naar binnen en 3e geeft dekking :)). Als je op de moeijlijkste difficulty speelt heb je elkaars hulp echt wel nodig!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Topicstarter
Dat klinkt wel gaaf.. ik mis de echte tactics een beetje in CounterStrike (ga nou niet flamen, ik vind CS ook rete rete gaaf).. Hoeveel man kunnen max joinen in een SWAT:3EE game?

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Je kan geloof ik met vijf man Multiplayen,

Een ervan is Squad leader, de ander vier vormen team blue en team Red.

Jammer genoeg hebben wij het nog niet voor mekaar gekregen om met meer als 5 erin te gaan.

Lijkt we wel heftig om eens lekker met een man of acht te swatten.

(Moet je daar overigens wel een eerlijk level voor vinden)

Ik heb nu een 'nieuwe' game Rainbow six, gaan we waarschijnlijk testen met aankomende nieuwe LAN party, Rainbow six is volgens mij zoiets als swat, ik hoop alleen wel beter op een aantal punten

Verwijderd

Op Tuesday 13 March 2001 19:00 schreef Nevermind het volgende:
Je kan geloof ik met vijf man Multiplayen,

Een ervan is Squad leader, de ander vier vormen team blue en team Red.

Jammer genoeg hebben wij het nog niet voor mekaar gekregen om met meer als 5 erin te gaan.

Lijkt we wel heftig om eens lekker met een man of acht te swatten.

(Moet je daar overigens wel een eerlijk level voor vinden)

Ik heb nu een 'nieuwe' game Rainbow six, gaan we waarschijnlijk testen met aankomende nieuwe LAN party, Rainbow six is volgens mij zoiets als swat, ik hoop alleen wel beter op een aantal punten
5 man is max ja, er komt een nieuwe patch waarin het aantal wordt verhoogd tot 10 voor Death/Team-matches volgensmij

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Topicstarter
10 man per team of totaal?

En kan je ook als 'bad guys' spelen dan? Zoals in CS?

Verwijderd

is het iemand ondertussen al gelukt meer dan 5 man in die game
Pagina: 1