Verwijderd

Topicstarter
Kreeg zojuist weer een bluescreen en op het moment van de bluescreen was ik aan het multi-tasken (20 tabbladen open, photoshop dat soort dingen). Normaliter moet mijn pc dat gewoon aan kunnen zie specs hieronder. Toen de bluescreen tevoorschijn kwam zag ik iets staan over .ndis en onderaan zag ik dat er bij memory steeds getallen werden opgeteld dus 60 werd 70 en 80 enz. en toen startte hij opnieuw op. Ikzelf denk dat het mijn HDD is of zit ik hier compleet mis?

Coolermaster 600W voeding (Type geen idee)
1TB WD schijf 7200 RPM
Q9550
4GB DDR3 1333 Heatpipe OCZ Gold
Gigabyte P45 moederbord
64 bit Vista Premium
4890 Sapphire videokaart 1024MB

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Is gewoon een memory dump dus het is niet je HD.\
Als je ndis.sys bedoelt dan is het je netwerkkaartje. Of het is kapot of je drivers zijn brak. En bij een BSOD geeft ie wel wat meer info (foutcode oid.) en dan is google je vriend.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Verwijderd

Topicstarter
ndis.sys ja maar of er een netwerkkaart in zit? Denk onboard maybe zal eens bellen morgen. Heb in het verleden wel vaker met de verbinding gehad dus misschien is er een verband. De complete foutcode kon ik niet zien ging vrij snel (seconden of 3-4)

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ook de onboard chip kan kapot gaan. Is bij mijn A8N bordje ook gebeurd (en bij vele anderen).
Je kan overigens gewoon bij system properties - startup and recovery settings - automatically reboot system het vinkje weg halen zodat je de foutcode zonder problemen kan opzoeken.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• Nessuno
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19-02 15:06

Nessuno

io sono nessuno

Verwijderd schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 04:56:
ndis.sys ja maar of er een netwerkkaart in zit? Denk onboard maybe zal eens bellen morgen. Heb in het verleden wel vaker met de verbinding gehad dus misschien is er een verband. De complete foutcode kon ik niet zien ging vrij snel (seconden of 3-4)
Je kan het uitzetten dat hij reboot.
Is soms wel handig, kun je teminste de complete melding lezen.

(Deze computer rechter muisknop eigenschappen)
tabblad geavanceerd
En dan opstart / herstart
Instellingen (vink je weg halen bij computer herstarten)

maar dat zal je vast al weten.

Na rose e cient spin

Verwijderd

Topicstarter
Vriendin zat zojuist op de pc en toen hij opnieuw opstarte kwam er een piep van 2 sec uit het mobo.3 sec is RAM geheugen maar 2? Een stekkertje wat los zit ofzo? Kan in de handleiding niks vinden hierover

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Zodra je moederbord beepcodes gaat geven start ie doorgaans helemaal niet meer op, doet ie dat nog wel dan zou ik daar niet teveel op letten. Misschien was het dat gewone opstartpiepje dat iets langer bleef hangen ofzo.

🖥️ | 🚗

Pagina: 1