Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Logitech Harmony One & pc besturen

Pagina: 1
Acties:
  • 181 views

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-11 10:50

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Ik overweeg een Logitech Harmony One aan te schaffen, maar ik zit nog met een vraag. De pc waarop ik em ga gebruiken, heeft zelf geen IR ontvanger, maar bij de harmony zit wel een kastje dat IR-dingen doet. De vraag is nu of dat kastje ook dienst doet als IR-ontvanger.

En daarna natuurlijk, is dat in te stellen met MediaPortal, en hoe dan?

日本!🎌

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 28-11 08:32

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Zo ver ik weet is het enige dat verder wordt meegeleverd een laadstation, maar deze kan geen IR-zaken regelen.

Is dit geen optie?

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:17
Bij een Harmony One zit geen IR ontvanger, deze moet je los aanschaffen. Zie opties hierboven.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:01

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Het is op GoT de bedoeling dat je op zoek gaat voor je zelf een topic opent. In dit geval zou een simpele GoT search op Logitech Harmony dit topic hebben [AB] Logitech Harmony Advanced Universal Remotes [deel 3]

De topicstart ervan doorlezen zou een begin zijn. Graag dus voortaan eerst zelf zoeken voor je een topic opent. Kom je er niet uit? Geef dan aan waar je gezocht hebt, op welke zoektermen, wat je wel vond (links!) en wat dan exact onduidelijk was.

Aangezien bovenstaande inzet hier villedig ontbreekt gaat dit topic dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.