Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een aantal foto's van de Zaanse schans proberen te mergen maar blijf met een lelijk verloop zitten. Heb al wat proberen te editten maar mijn skills zijn niet genoeg om dit eruit te krijgen. Search op F.net heeft niks opgeleverd. Kijk naar het water en dan een beetje links van het midden. De lucht kan er voor mij mee door maar het water is echt lelijk.

Weet iemand hoe het moet??

p.s. feedback op de foto zelf is ook welkom. Ik wil graag leren.

http://zoom.nl/foto/15224...p/zaanse-schans-test.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolver1ne
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-01 07:07
Met welke software heb je het gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-09 22:16
Je moet bij een panaroma je belichting consistent houden. Nu heb je verschillende belichtingen voor de verschillende foto's. (toch een verschil rond het midden) Geen wonder dat dat mis gaat.

Welke software/camera/instellingen heb je gebruikt?

[ Voor 22% gewijzigd door Teun_2 op 06-09-2010 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Ik heb je vorige topic natuurlijk niet voor niets verplaatst naar FGW. Daar gaat deze ook heen.

Als je in het vervolg iets meer aandacht hieraan wilt besteden (waar het topic moet en of het topic ook werkt) dan zou dat prettig wezen, dan hoeven er geen twee dezelfde topics geopend te worden.

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het met photoshop gedaan. Ik heb mijn camera op Manual gezet en alle foto's genomen met dezelfde instellingen.
Is er een manier om dat belichtingsverschil nu nog te verhelpen?

@Moby: Niet gezien dat hij naar FGW was geplaatst, nam aan dat hij verwijderd was. Het linken ging voor mij wel goed omdat ik ingelogd zat op mijn upload account, andere die niet ingelogd zaten konden het niet zien. Ik had hem dus wel gechecked met het previewtje maar geen rekening gehouden dat ik niet kon linken van mijn up account.