Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Twijfel tussen 3 behuizingen

Pagina: 1
Acties:
  • 267 views

• JP_Frost
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:56
Voordat ik begin, als dit niet het juiste forum is dan alvast mijn excuses daarvoor, maar wist ook niet of dit op z'n plaats was in één van de BBG topics.

Ik ben momenteel heel erg aan 't twijfelen over de kast. De rest van m'n systeem ben ik wel zeker over, maar nog niet de behuizing. Dit zijn de 3 cases waar het nu om gaat:

Cooler Master 690 II Advanced
Xigmatek Utgard
Fractal Design Define R3

De R3 vind ik het mooiste, maar ik heb het idee dat de features van de andere 2 toch iets uitgebreider zijn en er zijn op het moment geen reviews te vinden over de R3 (en ik zou graag willen weten in hoeverre deze versie beter is dan de R2 -- het lijstje van verbeteringen heb ik gezien, maar nu de praktijk nog).

Mijn budget gaat tot 100 euro wat betreft de kast. Voor mij is iig airflow, ruimte (voor graka's) en cable management erg belangrijk. Het liefste een zo'n strak mogelijk design, oftewel kasten zoals de Haf serie en de nieuwe Antec vallen af.

Ik hoor graag jullie eventuele ervaringen met deze behuizingen en/of suggesties.

Btw, 2 kasten die mij zeer aanspreken zijn de Corsair Graphite 600t en de NZXT Phantom, maar vind ze net wat te duur. Jammer.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:01

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Voordat ik begin, als dit niet het juiste forum is dan alvast mijn excuses daarvoor, maar wist ook niet of dit op z'n plaats was in één van de BBG topics.
Ahum:
Het algemeen beleid
Als je er niet zeker van bent of je op de goede plaats je topic opent, neem dan contact op met een moderator.
We geven je echt veel liever eerder info dan dat we achteraf moeten inspringen :o

Verder zoek je op GoT ervaringen met de zoekfunctie, niet met een eigen topic. Niets gevonden? Dan moet je ofwel beter zoeken, danwel zijn er geen ervaringen. In beide gevallen voegt een topic niets toe, zeker niet bij iets zo subjectiefs als een kast. Daarom gaat deze ook dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.