Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Installer vraagt om Reboot en dan...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal

Heb van de week mijn laptop binnen gekregen

Toen ik wat software ging installeren (deamon tools en daarna alcohol 120%) deed hij de installatie goed en vroeg hij om een reboot.

Maar als ik reboot en windows is weer opgestart begint hij de installatie opnieuw en aant einde vraagt hij weer voor een reboot... en weer... en weer.. :(

Wat kan het porbleem zijn?

Ik draai op Windows 7 Home (dell versie)

Het ligt niet aan de programma's want een vriend kon het gewoon bij zijn laptop installeren

In ieder geval bedankt,

Rick

Verwijderd

Zorg dat je de laatste versie hebt van Alcohol/Deamon Tools, daarin zijn die "problemen" verholpen.

Met de versies van 8 maanden terug was dat probleem ook al verholpen, maar de laatste versies, dan speel je altijd op save.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2010 22:20 ]

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-11 19:14
Vraagt de installer van te voren om Admin rechten? Indien niet, dan als admin installeren.
Verder wat hierboven word gezegd, de nieuwste stabiele versie proberen.

Ps, was heb je zelf over het probleem terug gevonden. (windows logboek, google, etc...)

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Verwijderd

Topicstarter
Sorry voor de late reactie, 2 dagen college...

Ehmm, ja ik heb zelf gezocht en vind alleen problemen over windows 7/vista/xp installatie die het niet doen na een reboot..

Nee licht niet aan oude versies van de software, me maat heeft er ook een geinstalleerd op zijn laptop (ook windows 7) niks aan de hand.

Nu heb ik ook een probleem met de software van school voor de internet verbinding. Die vraagt ook om een reboot en na de reboot weer alles weg...

Als admin installeren werkte ook niet.

In ieder geval bedankt voor de snelle reacties!

Als iemand anders nog enig idee heeft dan hoor ik het graag!

Vriendelijk groet,

Rick van den Berg

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

groeten en gedag zeggen hoeft niet op tweakers ;)

• WiseGuy_NL
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-01-2024
wat hierboven ook al gezegd werd is inderdaad installeren als admin (rechts klikken, run as administrator)

I stuck my head out of the window and got arrested for mooning

• typhoon1988
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-11 16:17
Ja dat zou je inderdaad nog kunnen proberen.
En eerst even de nieuwste versie downloaden.

Verwijderd

Topicstarter
Zoals ik in mijn vorige post melde werkt als admin installen niet want zelfs als admin installeren moet je nog steeds rebooten en na die reboot is alles weer weg...

En het licht niet aan de versies van het software want iedereen met de zelfde windows kan het wel installeren
(de software voor draadloos internet op school, die honderden studenten geinstalleerd hebben :P)
Pagina: 1