Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

HP 2840 installeren

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een HP 2840 All in One, maar nu krijg ik deze printer niet geïnstalleerd.
Ik heb er geen cd/boekjes bij, en er zit ook geen USB-kabel bij, dus aansluiten op de pc moet draadloos.

Alleen na het downloaden van software van de HP site, vraagt hij om verbinding met de printer, en dit lukt dus niet. Weet iemand hoe ik mijn printer moet installeren?
het liefste wil ik alles straks draadloos kunnen doen.

Alvast bedankt.

• Gleighton
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Dat er geen usb kabel bij zit, betekent niet dat je printer draadloos is. Alle consumentenprinters worden nl. geleverd zonder usb kabel.

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

USB-kabel zit er nooit bij*. Als de printer wel een draadloze functionaliteit heeft, zal je alsnog eerst de usb-kabel moeten aansluiten tijdens de installatie. :)

*Alleen bij printer die vaak _ook_ wireless zijn, zit vaak een USB-kabel

[ Voor 20% gewijzigd door _the_crow_ op 06-09-2010 21:51 ]

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• ajouin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11 16:20
Connectivity
Built-in HP Jetdirect 10/100 wired Ethernet network connectivity with 1 RJ-45 port; 1 USB 2.0 Hi-Speed port

dus of je steekt er een usb kabel in of een ethernet kabel.....

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ga terug naar de winkel waar je de printer gekocht hebt en vraag daar om de bij deze printer behorende verpakkingsmaterialen want daar zit wel degelijk (HP standaard) een snelstart gids + software CD bij.

Dit hoor je prima zelf te kunnen oplossen daarmee.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.